Nowtv Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Ik heb de box net de laten updaten. En zie bij software management (Manage extensions) En nog wat wijzigingen. Maar als als ik naar de applicatie browser ga. Kan ik niets meer verwijderen en toevoegen van de PLI server. De rode en de groende balk hebben geen functie meer ??? Druk je toch op groen, krijg je een vreemd logo in de rechterbovenhoek. Een vierkant met een streep erdoorheen. Ook zijn er stukken in het engels en andere in het Nederlands bij de extensions management.
hemertje Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 het bouwen is vanacht mis gegaan geen updates beschikbaar dus... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Nowtv Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Wordt dit morgen met een update opgelost denk je. Dus als ik dan een update uitvoer heb ik de knoppen weer terug.
hemertje Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 zo zou het moeten zijn ja DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast pieterg Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 nee, je hebt juist de update van vandaag binnengehaald. En daar zitten spullen in van dream die behoorlijk onlogisch zijn, en niet werken. Voorlopig is de oplossing de software management plugin weggooien. Dan krijgen de rode/groene knoppen opeens hun functie terug... Ik snap echt niet wat die gasten van plan zijn hiermee, het werkt momenteel iig niet (merkte ik pas toen ik het al gemerged had, had geen zin om alles terug te draaien)
ferrarisat Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Origineel bericht van: pieterg nee, je hebt juist de update van vandaag binnengehaald. En daar zitten spullen in van dream die behoorlijk onlogisch zijn, en niet werken. Voorlopig is de oplossing de software management plugin weggooien. Dan krijgen de rode/groene knoppen opeens hun functie terug... Ik snap echt niet wat die gasten van plan zijn hiermee, het werkt momenteel iig niet (merkte ik pas toen ik het al gemerged had, had geen zin om alles terug te draaien) klinkt erg negatief ze proberen toch ook van alles om het te verbeteren daarom heet het toch ook open pli? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Nowtv Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Alleen kun je via het menu niets meer wissen. Hoe kan ik dit dan ongedaan maken, m.b.t deze plugin. Ik hoor graag van je. Jammer dat het fout ging met deze DMM update.
Obi Wan Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Pieterg geeft toch aan dat het een DMM probleem is wat de problemen veroorzaakt... Daar kan hij en het PLi team verder weinig aan doen. En om nou alles weer terug te gooien is teveel werk, dus je moet even geduld hebben en niet gelijk klagen als er eens iets mis gaat. Probeer constructief te zijn. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Nowtv Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Ik snap eigenlijk weinig van jou reactie. Lees jij eigenlijk wel ?? Ik vraag of ik het kan oplossen, door te wissen wat men verteld. Alleen vraag ik hoe, meer niet. En ik schrijf toch dat het een DMM foutje is. Dus zullen we deze reactie van jou maar snel vergeten. Misverstand dus geen verdere reactie
Gast pieterg Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 misverstanden Obi wan had het niet tegen jou, maar tegen ferrarisat. En ferrarisat dacht dat ik het PLi team de schuld geef, omdat hij niet weet dat ik PLi dev ben
Nowtv Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Maar zal wel naar een schone image moeten lijkt het. Ik kan het anders denk ik niet ongedaan maken, of toch. Anders zet ik wel een oude image terug van 31-12-2009. Of is de build van morgen wel te gebruiken als schone install. Of heb jij een beter idee ??
Gast pieterg Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Maar als antwoord op je vraag, je kan vanuit de software manager de sorfware manager plugin wel weggooien. Maar, daar attendeerde iemand mij zojuist op, de bedoeling van DMM is dat je de plugins vanaf nu ook met de software manager plugin download. Het is even zoeken, en je vindt er (nog) niet alle plugins, en het is vrij traag vergeleken met de oude bekende manier, maar het werkt op zich wel.
Nowtv Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Het is zeker traag. Echt duidelijk is het ook niet kan ik melden. Je geeft aan dat je een uninstall wilt. Echter zoek je waar je dit kunt bevestigen. Dat komt pas als je terug gaat. Maar het is gelukt op deze manier. En de normale werking met de knoppen is terug. Is er een reden voor deze wijziging van DMM om het op deze manier te gaan doen ? PS: je kunt daarna geen update meer uitvoeren. Als je de management plugin weer er in zet heb je de versie van DMM weer terug. Dus wachten maar op een aangepast versie van PLI.
Littlesat Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Voor degene die er in gestonken zijn... Ga met telnet naar je box en type: ipkg remove enigma2-plugin-systemplugins-softwaremanager En je knoppen zijn terug bij de "plugins" ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
ferrarisat Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Origineel bericht van: pieterg misverstanden Obi wan had het niet tegen jou, maar tegen ferrarisat. En ferrarisat dacht dat ik het PLi team de schuld geef, omdat hij niet weet dat ik PLi dev ben sorry pietrereg heb het inderdaad verkeerd begrepen DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen