Ga naar inhoud


Nieuwe Enigma2 ontvanger : VU+ Duo Twin Linux HDTV


freaky

Aanbevolen berichten

Als je al gelijk zou hebben (en jouw mening deel ik absoluut niet) dan zou dat succes dus wel echt door DMM veroorzaakt zijn en niet door de community want DMM heeft die community grotendeels zelf opgebouwd en ondersteund.

Ik denk dat het succes komt door de open (source) structuur en goed werkende "basis" (OS, drivers + GUI) die volledig door DMM zelf gemaakt wordt.

 

Ron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 277
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: thxultra
Origineel bericht van: Merkedesch
Ik zoek voor de buurman nog een leuke vervanger voor de DM7025s.

Hoe verloopt het schakelen met deze ontvanger op de verschillende satellieten??

Komt hier ook het SID NOT FOUND IN PAT regelmatig aan de orde?Dat is eigenlijk de reden dat de 7025 een schop krijgt..we hebben nooit het probleem kunnen verhelpen bij de Dream.


Ik lees het wel..



Gr.Merkedesch


Schakelen verloopt goed astra1,2,3 en hotbird, net zo snel als de dm800 en tot nu toe geen sid not fond in pat of afstemmen mislukt.


Dank je wel thxultra...

Dat is voor mij al een positief iets..Blijf hier en op de andere fora's deze ontvanger even volgen.


Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het topic bestaat grotendeels uit off-topic chit chat, dus feitelijk zijn we on-topic

Voor specifieke vragen over de VU+ is het sowieso beter een apart topic te openen en daarmee de vindbaarheid en overzichtelijkheid te verhogen.

/quote]

 

Ik had dit reeds voorgesteld doch dat zou (nog) niet mogelijk zijn. Maar het zou wel mooi zijn als dit gebeurde tenslotte de ipbox en azbox hebben ook een eigen forum.

En ik moet zeggen dat Pli nu al lekker loopt op de VU+ box en je kunt nu ook al kijken en opnemen tegelijk.

 

Het lijkt inderdaad of dat er hier nog een strijdt gestreden moet worden over welke ontvanger beter is. Ik heb ze allemaal in bezit Maar ik zeg alleen dat je voor het geld een hele mooie ontvanger krijgt. Je kunt het ook eens positief bekijken..........eindelijk fatsoenlijk concurrentie voor dream. Dit leidt er toe dat dream scherp moet blijven en daar waar mogelijk, er misschien ontvangers wat vriendelijk geprijst worden.

 

@ron als je wilt mag je mijn VU+ een weekje lenen. Kun je er zelf mee testen.

 

Nogmaals deze ontvanger is een leuke uitbreiding op het assortiment.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als straks het Overige receivers forum vol stroomt met VU+ topics, zal dat zeker overwogen worden. Dit is bij andere merken ook zo gegaan. Op dit moment is daar nog geen noodzaak voor, aangezien er 1 topic loopt.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spike_b
Heb 1 besteld :D, kan iemand aangeven bij welke website ik het beste kan beginnen, voor installatie, configuratie van de box.


Nu zie ik dat de importeur ook een heel installatie verslag heeft staan op zijn forum, dat zou je kunnen lezen.
Zoek met Google op "Maxdigitaal forum" de eerste hit. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een andere vraagje,

 

Ik heb de Vu+ besteld, wil deze aansluiten op een adsl routermodem! Hebben de Vu+ ontvanger allemaal dezelfde ip of verschilt dit van box tot box?

 

Twee mijn modem is beveiligd met wpa2 interprice, zal ik dan de mogelijkheid hebben om te connecteren via lan of via usbstick?

 

Misschien allemaal rare vragen maar ik ben nog heel nieuw in deze wereld van linux ontvangers.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

IP adres kun je zelf instellen of via DHCP. W-LAN is nog niet werkend. Dit zal in de toekomst gebeuren met een W-LAN USB stick.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...