vladimirke Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Origineel bericht van: ApBurgh Dat gaat op dezelde manier als dat je met een DM gewend bent Dank je! Net zoals zovelen probeer ik juist zoveel mogelijk van deze ontvanger te leren want dit lijkt me toch wel de moeite als ik dit topic nalees.
Gast Invertist Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Ik ben om, niet in de laatste plaats door de enthousiaste meldingen op de forums: de bestelling is er uit.
dennisnlk Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb net de laatste Open PLI image er opgezet! Bij teletext krijg je geen crash meer, maar teletext werkt nog niet zo als het hoort. De DVD speler plugin werkt ook nog niet helemaal lekker. Verder ben erg tevereden met de VU+ DUO VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
Homer Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Hallo, Wat doet de ontvanger dan dat hij nog wat raar doet met teletekst? homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Origineel bericht van: Homer Hallo, Wat doet de ontvanger dan dat hij nog wat raar doet met teletekst? homer en test teletekst ook op degelijke FTA zenders zoals ZDF voor je het weet ben je alles verrot aan het schelden en het ligt enkel en alleen aan je provider met zijn zenders ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
dennisnlk Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Origineel bericht van: Homer en test teletekst ook op degelijke FTA zenders zoals ZDF voor je het weet ben je alles verrot aan het schelden en het ligt enkel en alleen aan je provider met zijn zenders Bij ZDF werkt teletext wel beter, maar bij Nederlandse zenders doet teletext weinig. VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 DUS? geen issue voor de receiver geen fout in de receiver ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
dennisnlk Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Heb ik dat ergens gezegd dan? Ik meld alleen mijn bevindingen! VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
Gast Cantara Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Welk merk, type harde schijf is aan te bevelen voor deze ontvanger? (500GB is voldoende voor mij) Deze ontvanger draait bij mij naar volle tevredenheid op Pli. Zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in, maar ik heb het volste vertrouwen in deze ontvanger. Heb tot nu toe nog geen spijt dat ik mijn DM7000 voor deze heb vervangen.
Gast adjedream Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Heb hem, super beeld, ALLES werkt nagenoeg OK. Heb één vraagje, met Pli, de laatste, scant hij minder zenders, althans zo lijkt het. Op mijn 7020 scant Pli zo'n 1548 en op de VU+duo maar 706. Wat doe ik verkeerd, of heeft er iemand het zelfde fenomeen?
dream7020 Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Ik lees net in een ander draadje dat je elke settings voor enigma 2 in die box kan zetten. Op zich verhelpt dat het probleem niet , maar je kan dan wel zien op alle zenders het dan wel doen. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Murdock Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb er een Seagate Pipeline HDD in zitten. Deze zijn speciaal voor multimedia apparaten. Je hoort hem niet en wordt nauwelijks warm... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
ppaap Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 samsung 500 ggb 5400 rpm loopt perfekt gr ppaap
Gast adjedream Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Heb ik ook gedaan, maar wilde naar nieuwe zenders zoeken, zodoende.Maar zou het kunnen dat er in totaal zo'n 700 nieuwe zenders zijn die er bij mij nog niet in stonden dan?
Ron Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Origineel bericht van: adjedream ALLES werkt nagenoeg OK.... Loop ik nou achter of testen jullie de belangrijkste zaken gewoon niet? - Je kunt toch nog steeds niet een gecodeerde zender opnemen terwijl je naar een andere gecodeerde zender kijkt, of twee gecodeerde zenders opnemen? - DVD's afspelen zou niet goed werken - Teletekst werkt niet - Netwerk performance zou wat traag zijn. - ... Als ik het mis heb hoor ik het graag. Ik kan het zelf immers niet testen. Graag goed testen en objectief zijn a.u.b. Ik ben zelf ook zeer geinteresseerd maar aan roze bril bevindingen hebben we niets. Ron
Aanbevolen berichten