MuLTiMeDiA Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 Seriële kaartlezer werkt niet Hallo Vrienden Ik heb Dm 8000 Newnigma2 NFI en 2.1.3 Cccam, Mijn Seriële kaartlezer werkt niet, Ik denk dat de seriële compoort Dm is niet actief Newnigma2. Please help me mijn cccam cfg is als volgt: # Serial lezer config. Voeg zoveel als u hebt aangesloten ook uw systeem # Vervangt de oude naam 'PHOENIX READER PATH', maar nog steeds werkt. # Default is geen # Optioneel toevoegen readertype: Phoenix, muis, uniprog, sc8in1, Smartreader + # (Wanneer niet readertype gegeven standaard op (bijvoorbeeld voor MasterA) uniprog) # # SERIAL READER: <apparaat> <type> # # Voorbeeld # SERIAL READER: / dev/tts/0 Grtjes MuLTiMeDiA
MuLTiMeDiA Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 Smartmouse Programmer Phoenix 3,57 / 6 MHz Op mijn oude DM7020, werd deze cardreader werkt prima. Ik had geen problemen en ik gebruikt verschillende emu's op. Maar met mijn nieuwe DM8000 niets werkt. Nu heb ik Newnigma2 op mijn DM, met de kaartlezer werkt niet. Ik heb gebruikt, na ** lo, P * I, ... maar de compoort niet lezen. Ik vraag me af, is het probleem met mijn compoort? Grtjes
Gast pieterg Geplaatst: 2 januari 2010 Geplaatst: 2 januari 2010 nee, probleem met de drivers. Werkt het met OpenPLi wel? Ik heb laatst wat aan de drivers geprobeerd te fixen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen