sretlow Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Ik heb onlangs Windows Vista geinstalleerd nadat er XP op gestaan had. IK verstuur altijd de foto's direct uit Picasa. Als ik aangeef dat de foto's verstuurd moeten worden kan ik alleen kiezen uit Outlook (van Office 2003) en G-Mail. IK wil echter gewoon versturen via de in Vista ingebouwde Windows Live mail oid. Dus de vernieuwde Outlook Express van Vista. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast Kimble Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Er komt inderdaad een pop up dat er problemen zijn onddervonden. Toch kan je het balkje even verschuiven en bv hotmail aanklikken en aanvinken dat je die als email-client wilt gebruiken. Voor fr pop up geef je aan cancel en je vult het formulier in , waarin ze feedback vragen... Can't get a photo mailed with Picasa. Daarna klik je weer op het fotobestand, rechtermuistoets of pull down en verzenden maar. Is een beetje bug.... zal wel opgelost worden...........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen