DRG Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Ik heb sinds kort een Asus WL500W opgetuigd met DD-WRT v24-SP2 en hierop succesvol CCcam 2.1.1 op draaien. Nu zou ik graag naar CCcam 2.1.3 willen draaien echter heeft deze blijkbaar nieuwe libs nodig. wie weet welke libs ik moet updaten en waar ik ze kan downloaden ? Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Lamko Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Het ldd commando kan je hierbij wel helpen. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
DRG Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 Thanks voor de suggestie, echter zit het ldd commando niet in DD-WRT volgens mij heeft het met de versie van gcc te maken en zou ik 4.2.2 of hoger nodig hebben maar ik kan deze nergens kant en klaar vinden. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Rigolo Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 ik denk niet dat je GCC nodig hebt .. dat is een compiler .. en CCcam is al gecompileerd
DRG Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Geplaatst: 4 januari 2010 Origineel bericht van: Rigolo ik denk niet dat je GCC nodig hebt .. dat is een compiler .. en CCcam is al gecompileerd Het heeft ook te maken met de versie waarmee CCcam gecompiled is, maar welke libs/versies ik nu nodig heb weet ik niet. Niemand hier die wat meer weet ? Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Ome Merde Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 kan cccam op dd-wrt draaien dan ? dat heb ik nog nooit geweten, maargoed, ik weet dan ook niet alles natuurlijk denk ik kweetnie, merDe deze ruimte is te huur
Lamko Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb zelf hier geen cccam maar als iemand dit op een ubuntu machine doet dan natuurlijk het pad naar cccam zelf en geen test maar cccam. /usr/bin$ ldd test linux-gate.so.1 => (0xb7fad000) libc.so.6 => /lib/tls/i686/cmov/libc.so.6 (0xb7e48000) /lib/ld-linux.so.2 (0xb7fae000) Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Rigolo Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 misschien is het handig om even de exacte fout melding te geven welke je krijgt ...
Lamko Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ik ging er vanuit dat hij geen foutmelding kreeg daarom wou ik hem ook met ldd aan het werk zetten ! Anders zet je die er wel bij lijkt mij Naja ze zeggen ook niet voor niks : Assumption is the mother of all fuck up's! Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
DRG Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Geplaatst: 4 januari 2010 krijg inderdaad geen foutmelding via m'n startscript, ik zie dat het process even loopt en zichzelf weer afschiet. als ik hem met de debug optie start blijft ie over de carddetect zeuren maar de webinterface komt niet op gang. als ik cccam rechtstreeks start krijg ik een not found melding. in het script start ik cccam op deze manier : /jffs/ld.so.1 --library-path /jffs/lib /jffs/bin/CCcam -v -C /jffs/etc/CCcam.cfg & ik ben geen linux guru maar kan goed googlen en uitproberen zeg maar Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
PaulCl Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Wat is het nut van CCcam op een router te laten draaien? Of hangt er een USB cardreader aan je router en kan je zo sharen? Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 PaulCI het prettige van die oplossing is dat je dreambox enkel client is in de thuisshare zo kun je ook vaker klungelen en knutselen aan de box zonder dat je medebewoners gelijk hulp moord en brand schreeuwen ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
DRG Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Geplaatst: 5 januari 2010 staat in m'n handtekening, er zit een usb serieel adapter aan de router en daar aan weer een phoenix interface.. inderdaad makkelijk als ik met box 1 pruts dat box 2 er geen last van heeft. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Rigolo Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 tsja .. wat je ook zou kunnen proberen is kijken of OScam gaat draaien onder DD-WRT. Dit is een opensource Cardsharing server dus kan de source krijgen en compileren voor DD-WRT :-) Maar voor de rest .. wat is nou de precies fout melding als je CCcam rechtstreeks opstart? Wat kan hij niet vinden? CCcam zelf? of iets wat nodig is om CCcam te starten?
DRG Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Geplaatst: 5 januari 2010 root@WL500W:~# /jffs/bin/CCcam213 -sh: /jffs/bin/CCcam213: not found root@WL500W:~# file bestaat zeker en deze heeft ook de juiste attributes. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen