martynair Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Kan iemand mij helpen met de epg van sky uk? Als ik de kanalenlijst open van sky uk kan ik niet zien wat er op dit moment op is. Bij alle andere providers kan ik dat wel zien. Alvast bedankt martynair
KoosKoets Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Je zult toch iets meer info moeten geven: box, image etc. VU+duo2, wave frontier t90, Openpli, 4 LNBs (Astra 1,2,3 en HB)
martynair Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 Ik heb een dreambox 800 met newnigma 2.8.2. Ik heb een draaibare opstelling. Als ik een kanalenlijst open van welke provider dan ook, staat er altijd netjes achter wat er op dat moment op is, behalve op de zenders van 28 graden oost.Ik weet niet hoe dit kan. groeten martynair
cellie Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Sky UK gebruikt een eigen EPG. Proprietary blablabla... Je kunt de rytec/milo plugin gebruiken om de epg gegevens van het internet te halen. Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen