Gertitombo Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Hallo, Sinds enkele dagen gebruik ik oozoon image met veel plezier. De 7025 is ingesteld dat hij per 24 uur een verborgen auto update uitvoerd en dit gaat perfect, echter wil ik ook een herstart er in hebben. Nu gaat de 7025 rond 23.30 updaten. Hoe kan ik deze tijd aanpassen naar bijv. 04.00 uur in de ochtend. Nu heb ik alleen maar de keus 24 of 1 uur in te stellen. Er zal een bestand via telnet aangepast moeten worden, welke? Wie kan mij helpen? Mvg, GT
Tonskidutch Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 denk dat je even zelf moet kijken in dcc var/etc/script var/script user/script daar staat ongetwijfeld een ****.sh die te editen is en een relevante naam heeft en anders is het een cron job crontab in telnet ps|grep cron ciao Vienna Ultravox
Gertitombo Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch denk dat je even zelf moet kijken in dcc var/etc/script var/script user/script daar staat ongetwijfeld een ****.sh die te editen is en een relevante naam heeft en anders is het een cron job crontab in telnet ps|grep cron ciao Dank je wel! Er zijn maar twee scripts te vinden onder /usr/script. Deze zijn het niet. Crontab is ook niet actief. De crontab had ik al gecontroleerd. Raadsel waar het staat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen