ronaldsl Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Hoi, Ik heb een beetje problemen met IE8 onder W7. Ik kan geen koppelingen meer openen, in een nieuw venster of in een nieuw tabblad. Wie weet hoe ik dit kan oplossen ? Ik dacht ff......nou dan installeer ik toch ff IE* weer ff, maar dat is niet zo gemakkelijk lees ik overal. Wie weet het ? (is er een totale reset ??) Groet, Ronald
vGnp Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Geschiedenis en cookies al gewist? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ronaldsl Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 mmm zal ik NU ff proberen......... monumento ik doe dat met CCle****** ronald
ronaldsl Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Geplaatst: 3 januari 2010 ja, net gedaan mmmm, nog niet helemaal tevreden, ik zoek morgen ff verder
satencom Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 je kunt IE8 verwijderen en hem er weer op nieuw opzetten je gaat naar Configuratiescherm en dan naar programmas en onderdelen daar kun je hem verwijderen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Cobus R Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 zet de flashplayer er maar eens opnieuw op dan doet hij het weer heb ik hier ook eens gehad nu gebruik ik dus firefox. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
ronaldsl Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Geplaatst: 5 januari 2010 nope, hij staat niet in de lijst...... IK werk met W7 he ? zelf de verwijzing op de MS site naar IE8 voor W7 werkt niet, dan zegt ie.....dat dit het verkeerde besturingssysteem is...... ronald
ronaldsl Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Geplaatst: 5 januari 2010 en ik kan wel bij EXTRA in IE alles terugzetten naar het begin.......... maar, dan moet ik eerst het IE venster sluiten ???? wat dus op DAT moment niet kan. ronald
ronaldsl Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Geplaatst: 5 januari 2010 en zover IK weet.........is er (nog) geen aparte download voor IE* voor W7 Schijnt iets met Nelie Kroes te maken te hebben heb ik gelezen.... ronald
winwiz Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Er is een reset hoor. Ga naar extra -> internetopties -> geavanceerd -> opnieuw instellen En anders gebruik je toch Firefox Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
MehmetArslan Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Dit heb ik nog van een oude treat hier. Origineel bericht van: weet niet meer van wie 1-In IE, Extra--> Internetopties - Programmas - Webinstellingen herstellen - controleren of IE de standaard browser is ->aanvinken. 2-Internet Explorer: 1. Sluit alle geopende programma's af. 2. Klik op Start en klik op Uitvoeren. 3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK. 4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Meestal is dit al voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder): regsvr32 urlmon.dll regsvr32 Shdocvw.dll regsvr32 Msjava.dll regsvr32 Actxprxy.dll regsvr32 Oleaut32.dll regsvr32 Mshtml.dll regsvr32 Browseui.dll regsvr32 Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000) ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen