Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dat is't zo ongeveer wel, ja :-)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: naze1975
@ vGnp

Ja, maar volgens jouw plaatje gaan ze er vanuit dat je dus ook vier verschillende satellieten ontvangt, maar wil de ts. dat ook, Ik heb hem nl. niets over vier verschillende satellieten kunnen ontvangen, gehoord.

TS zegt:

Origineel bericht van: Seba
Ik ga binnenkort naar een systeem met 4 quattro lnb's

Lijkt me duidelijk dat je die toch niet alle vier op dezelfde satelliet uitricht.. sick

vGnp

Ik kon in de vraagstelling niet zien of je er specifiek 4 verschillende satalieten wou ontvangen. of dat je fout was voorgelicht over het ontvangst van 1 sataliet. smile

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Geplaatst:

Kort samengevat:

Ik wil,

4 sat's ontvangen (Astra 1,2,3 en Hotbird)

Deze sats wil ik kunnen bekijken en opnemen op 8 receivers (8 x 2 =16)

Hiervoor heb ik dus 4 Quattro LNB nodig (geen Quad of Octo LNB, zie hieronder)

1 switch voor 16 receivers (dus 16 (4uitgangen x 4 LNB)IN , 16 UITgangen) (aangezien ik bij iedere receiver wil kijken en opnemen)

Citaat van jou.

Die voor kennis heb je nu, nu weet je wel wat je wilt dan is dit de oplossing

post-33015-1318260612,7253_thumb.gif

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Inderdaad,

Bedankt allemaal voor de info! Heb veel kunnen bijleren hiermee.

Zal wellicht eerst beginnen met een 17/8 switch en indien de tijd rijp is (lees: indien er meerdere receivers komen) deze vervangen door een 17/16.

* VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli)

* Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*)

* PopcornHour C200

* Synology DS-1010+ & DX510

Geplaatst:

Zal wellicht eerst beginnen met een 17/8 switch en indien de tijd rijp is (lees: indien er meerdere receivers komen) deze vervangen door een 17/16.

Ik zou je toch adviseren om toch 90 euro meer te investeren en gelijk een 17/16 te nemen. Later hoef je dan alleen maar extra kabels aan te sluiten.

Zo'n 17/8 kost 399 euro en 17/16 = 489 euro. Tenminste bij de webwinkel die ik ken. Anders moet je die 17/8 weer zien te verkopen, lijkt me lastig.
Geplaatst:
Origineel bericht van: lujo

Ik zou je toch adviseren om toch 90 euro meer te investeren en gelijk een 17/16 te nemen. Later hoef je dan alleen maar extra kabels aan te sluiten.

Zo'n 17/8 kost 399 euro en 17/16 = 489 euro. Tenminste bij de webwinkel die ik ken. Anders moet je die 17/8 weer zien te verkopen, lijkt me lastig.

ja hellemaal gelijk lujo zou ik doen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen