kartami Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 hallo, ik heb een nieuwe led tv met in combinatie een db 800 met de image van Gemini heb ik volledig beeld en met de image van PLi maar iets meer dan de helft. ik heb alle instellingen zoals input video / HD etc allemaal al ingesteld en veranderd. heeft iemand dit al eerder meegemaakt. Als ik DVD afspeelt of een andere bron dan is het beeld volledig ook als de DB 8000 aangesloten staat geen probleem. wie weet wat het kan zijn. alvast bedankt kartami LED tv 60 inch Dreambox 8000 en 4 x Dreambox 800
DishDude800 Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Wat bedoel je precies met de helft? Één helft van je TV wordt gevuld met beeld en de andere helft niet? Of wordt al het beeldmateriaal wel volledig, maar in een verkleind kader weergegeven? Het eerste wat mij te binnen schiet is dat je op je DB in A/V settings, display 4:3 as op 'pillar box' hebt staan, en je TV dit als een vierkant met zwarte zij balken weergeeft, ipv schermvullend. Probeer op je TV (dus niet op je DB) alle verschillende schermformaat weergaven uit om te zien of dit effect heeft. Anders zou je op je DB in A/V settings ook nog kunnen proberen om hem op 'just scale' te zetten, en daarna weer langs alle schermformaten op je TV te gaan. Je gaf al aan verschillende resoluties te hebben geprobeerd maar weet je zeker dat je nieuwe scherm niet maximaal 720p aan kan en je ergens een instelling op bv 1080 hebt staan (zoals op je DB in Autoresolution)? Het laatste wat in mij opkomt is dat je TV op 'PC modus' (naam kan per merk verschillen) staat waardoor alles in een verkleind kader wordt weergegeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen