Ga naar inhoud


Rebox 9000HD: Beide tuners gebruiken?


PeeJay

Aanbevolen berichten

Voor de goede orde heb ik even een screenshot hier geplaatst zodat je kunt zien hoe het werkt, dus de kruisjes van tuner twee die bij tuner één stonden weggehaald.Wie weet heb je er iets aan.

a>

a>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jürgen
Catw,

Wat mankeert er aan de door mij hiervoor geplaatste link?
Jij geeft immers een link naar versie V0.1.3 terwijl de door mij geplaatste versie V0.2.10 de laatste nieuwe versie is.



Sorry, heb het niet gezien dus eroverheen gelezen. Zal in het vervolg beter opletten mijn excuus aan jou.

catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw
Het ligt aan de instellingen van de rebox die niet goed werken, dit probleem had ik zelf eerst ook. Het inscannen van de zenders gaat goed maar indien je een zender van tuner twee wilt bekijken krijg je een mooie rodebalk met de mededeling dat er geen zender is op tuner één (super ergernis).
Met het programma PolarEditOctagon1018 wat hier eerder ook beschreven is heb ik het kunnen oplossen door de zenders van tuner twee uit te schakelen op tuner één, gewoon de kruisjes onder tuner één vandaan halen welke op tuner twee staan iede andersom.
daarna in de receiver ingelezen en mijn probleem was over.
Staat nergens beschreven maar ja na even zoeken kon ik het dus op die wijze oplossen.


Dat is het probleem, tuner twee scant ook niet alles in. Tuner 1 wel en dat werkt ook perfect.
Verder, als ik met PolarEditOctagon1018 alles op T1 zou zetten, wanneer wordt T2 dan gebruikt? Want die moet gebruikt worden als er op T1 iets wordt opgenomen. Beide ingangen krijgen dezelfde zenders aangeboden.

Ik zal zaterdag eens met mijn Rebox naar een schotelboer gaan, om hem te laten kijken.

Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag niet naar die link, en als ik me aanmeld krijg ik geen bevestigings mail, is dit ook nog ergens anders te vinden? Bedankt alvast!

 

Origineel bericht van: Jürgen

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen gebruik van Google want als dat het geval zou zijn dan had je als 2e hit <DEZE> link gevonden.

Ook op deze site staat nu de laatste versie en hier kun je volgens mij zonder aanmelding de download opstarten.

Het is de laatste regel onderaan PolarEditor_OCTAGON_USB_Setup_V0.2.10.rar

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Maak je geen gebruik van Google want als dat het geval zou zijn dan had je als 2e hit <DEZE> link gevonden.
Ook op deze site staat nu de laatste versie en hier kun je volgens mij zonder aanmelding de download opstarten.
Het is de laatste regel onderaan PolarEditor_OCTAGON_USB_Setup_V0.2.10.rar


Dat is niet de goede link. Dit is de goede:

http://www.octagonfunclub.net/index.php?...F1018_HDTV_Twin

Er zijn 2 verschillende polareditors. De ene is voor de 918 en lagere types en de anders is voor de 1008 en de 1018.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

PeeJay,

 

volgens mij is Tuner 1 om te kijken, en tuner 2 om op te nemen.

Ik heb alles doorgelust, en dit werkt prima!

En als je twee aparte lnb's op de twee ingangen zou zetten, zal dit niet wezenlijk verschil maken.

Behlave natuurlijk dat je dan verschillende programma's van verschillende transponders kan opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher

Dat is niet de goede link. Dit is de goede:

http://www.octagonfunclub.net/index.php?...F1018_HDTV_Twin

Er zijn 2 verschillende polareditors. De ene is voor de 918 en lagere types en de anders is voor de 1008 en de 1018.

Bedankt, je hebt helemaal gelijk, ik zag nu pas dat er 2 verschillende mappen zijn.
Overigens functioneert de editor voor de 918 ook en deze zal wellicht straks ook de nieuwe versie worden want v0.1.3 is een Beta versie voor de 1018.
Voor alle zekerheid zet ik de editor voor de 1018 wel weer terug en wacht op de definitieve versie.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...