SalimRMAF Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ik wilde even in Den Bosch naar de C&A gaan, om een nieuwe jas te kopen. Nog effe langs de KruidVat voordat ik naar de C&A ga.. Paar chocoladerepen gehaald, en met cash betaald.. Naar de C&A, geen jas gevonden dus hoppa naar huis toe. Kom ik bij de bus, kan ik mijn OV niet vinden. (In Tilburg) Er zat 150 Cash in, Rijbewijs, OV kaart, OV-Chipkaart, Schoolpasje, Bankpasje, RIjbewijs. Ik heb naar de Kruidvat gebeld, krijg ik te horen dat er "Niets is gevonden". Nee tuurlijk niet; je stopt de 3-dagen loon in je eigen portemonnee en gooit de rest weg. Ik weet niet wat ik nu moet doen! Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 allereerst alle alarmnummers van de desbetreffende instanties bellen om passen en kaarten ommegaand te laten blokkeren. als je s(a)lim was had je alle dergelijke telefoonnummers ergens genoteerd (niet zijnde op een briefje in de portemonnaie) succes met de nieuwe kaarten aanvragen etc shit happens! ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Terradon Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Hoi, das mooi kloten, wel gelijk even je bank bellen of een nummer wat je van hun hebt gehad om de passen te blokkeren, en even naar de politie om de rest te melden, anders krijg je geheid gezeik bij het aanvragen van een nieuw rijbewijs. Groetjes..............
goto Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ik kan heel goed begrijpen dat je boos bent maar om nu direct een medewerker van het Kruitvat te beschuldigen van achterhouden van je portemonaie. Wie heeft er niet goed opgepast en is nu iets kwijt....op die persoon moet je boos zijn !!! compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
SalimRMAF Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Geplaatst: 4 januari 2010 Ja ik ben ook ERG boos op mezelf.. maar ik had haast want ik moest nog een jas kopen en binnen 20 min terug op het station zijn... Wat ik wel vreemd is, is dat nadat ik had betaald, de vorige winkelbezoeker terugkwam naar de cassiere.. Toen bespraken ze iets, het leek wwel of ze elkaar kenden; daarna verliet ik heel vriendelijk de Kruidvat. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
xilorp Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb dit verheel meerdere keren gelezen maar volgens mij....sorry!!!!...ben jij niet helemaal goed. Een medewerker van het kruitvat de schuld geven.... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
edbe Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Origineel bericht van: SalimRMAF Ja ik ben ook ERG boos op mezelf.. maar ik had haast want ik moest nog een jas kopen en binnen 20 min terug op het station zijn... Wat ik wel vreemd is, is dat nadat ik had betaald, de vorige winkelbezoeker terugkwam naar de cassiere.. Toen bespraken ze iets, het leek wwel of ze elkaar kenden; daarna verliet ik heel vriendelijk de Kruidvat. waren dat oost-blok figuren ??? zo ja dan ben je geript van je portemonee......... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Duwgati Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Jij gaat duidelijk over de grens van goed fatsoen!
Aanbevolen berichten