Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

eek Ik wilde even in Den Bosch naar de C&A gaan, om een nieuwe jas te kopen. Nog effe langs de KruidVat voordat ik naar de C&A ga..

Paar chocoladerepen gehaald, en met cash betaald..

Naar de C&A, geen jas gevonden dus hoppa naar huis toe.

Kom ik bij de bus, kan ik mijn OV niet vinden. (In Tilburg)

Er zat 150 Cash in, Rijbewijs, OV kaart, OV-Chipkaart, Schoolpasje, Bankpasje, RIjbewijs. frown

Ik heb naar de Kruidvat gebeld, krijg ik te horen dat er "Niets is gevonden".

Nee tuurlijk niet; je stopt de 3-dagen loon in je eigen portemonnee en gooit de rest weg.

Ik weet niet wat ik nu moet doen!

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

allereerst alle alarmnummers van de desbetreffende instanties bellen

om passen en kaarten ommegaand te laten blokkeren.

als je s(a)lim was had je alle dergelijke telefoonnummers ergens genoteerd (niet zijnde op een briefje in de portemonnaie)

succes met de nieuwe kaarten aanvragen etc

shit happens!

ciao

Goodby Drama Queen

Hifi Sean, Doc Mcalmont

Geplaatst:

Hoi, das mooi kloten, wel gelijk even je bank bellen of een nummer wat je van hun hebt gehad om de passen te blokkeren, en even naar de politie om de rest te melden, anders krijg je geheid gezeik bij het aanvragen van een nieuw rijbewijs.

Groetjes..............

Geplaatst:

Ik kan heel goed begrijpen dat je boos bent maar om nu direct een medewerker van het Kruitvat te beschuldigen van achterhouden van je portemonaie.

Wie heeft er niet goed opgepast en is nu iets kwijt....op die persoon moet je boos zijn !!!

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Ja ik ben ook ERG boos op mezelf.. maar ik had haast want ik moest nog een jas kopen en binnen 20 min terug op het station zijn...

Wat ik wel vreemd is, is dat nadat ik had betaald, de vorige winkelbezoeker terugkwam naar de cassiere.. Toen bespraken ze iets, het leek wwel of ze elkaar kenden; daarna verliet ik heel vriendelijk de Kruidvat. frown

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

Ik heb dit verheel meerdere keren gelezen maar volgens mij....sorry!!!!...ben jij niet helemaal goed.

Een medewerker van het kruitvat de schuld geven.... crycry

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:
Origineel bericht van: SalimRMAF
Ja ik ben ook ERG boos op mezelf.. maar ik had haast want ik moest nog een jas kopen en binnen 20 min terug op het station zijn...

Wat ik wel vreemd is, is dat nadat ik had betaald, de vorige winkelbezoeker terugkwam naar de cassiere.. Toen bespraken ze iets, het leek wwel of ze elkaar kenden; daarna verliet ik heel vriendelijk de Kruidvat. frown

waren dat oost-blok figuren ??? zo ja dan ben je geript van je portemonee.........

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.