Hobbit Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Eindelijk, na 3 maanden werkzaamheden aan het appartementsgebouw heb ik de Sat weer kunnen installeren Een nieuwe triax schotel met koppen voor de 3 Astra's Installatie is heel goed verlopen, maar ik stel nu vast dat ik op bepaalde duiste zenders van Astra 19,2 geen toon binnenkrijgt Als ik bij de settingslijst (nieuwe ingeladen) ging kijken zag ik dat de pid bij deze zenders op AC3 stond. Misschien lag het daar aan. Deze pid dan maar veranderd naar de gewone pid audio Maar dit alles zonder enige verandering Iemand een idee? tia
jeevanhoof Geplaatst: 4 januari 2010 Geplaatst: 4 januari 2010 Hoi, Kan je gewoon het AC3 signaal niet uitschakelen. Sommige ontvangers sturen alleen het AC3 signaal naar buiten via de digitale uitgang, als dit mee uitgezonden wordt. Als je dit uitschakelt, dan geeft hij het analoge audio signaal terug door. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Moderator ceesv Geplaatst: 4 januari 2010 Moderator Geplaatst: 4 januari 2010 Op de audio uit optie van je menu, (afhankelijk van het type ontvanger)omschakelen tussen dolby en normaal geluid. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen