Ga naar inhoud


Vraag over Nokia Ovi Suite 2.0.2.42


Aanbevolen berichten

Tot nu toe gebruikte ik voor de synchronisatie van mijn Nokia E52 en de Outlook Agenda, Contacten, e.d. het programma Nokia Suite.

Na de synchronisatie kon ik een logboek raadplegen waarin stond wat er gesynchroniseerd (verwijderd en / of toegevoegd) was.

Vandaag kreeg ik een update voor Nokia Suite aangeboden en dat bleek Nokia Ovi Suite 2.0.2.42 te zijn.

Buiten het feit dat het hierbij om een volledige nieuwe lay-out / user-interface gaat, wat ik overigens geen probleem vindt, mis ik het hiervoor genoemde logboek.

De synchronisatie gaat perfect maar ik zou toch wel graag willen zien wat er precies is gesynchroniseerd.

Weet iemand waar ze dit logboek hebben verstopt want ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit er niet meer beschikbaar is.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


gewoon bij transfer log?

 

 

of kijk eens hier http://www.nokiahowto.com/get-support-an...te_sync_setting

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik ook denken maar als ik op de link kijk zie ik een andere lay-out dan die ik nu in beeld krijg (zie bijlage).

Omdat ik deze software via een automatische upgrade had binnengekregen heb ik deze sw nu weer verwijderd en via een originele download opnieuw geïnstalleerd, echter zonder een beter resultaat.

Ik krijg gewoon een aantal zaken niet in beeld zoals o.a. het transfer log.

post-21534-1318260613,8858_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast decodertje
Origineel bericht van: Jürgen
Nu ben ik wel inmiddels de 65 gepasseerd maar zo slim ben ik nog wel om dergelijke voor de hand liggende mogelijkheden zelf te ontdekken.


wat is dit nu weer voor een antwoord crazy .

hij probeert je te helpen en dan dit. ********

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses hiervoor.

Maar in feite verwacht ik een dergelijk antwoord niet want dit is toch echt wel iets wat zo voor de hand ligt dat je dit niet als antwoord zou moeten geven.

Maar nogmaals ik had niet zo moeten reageren.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

sja, ik ben van beroep ict-er en dan leer je nog wel eens dat hoe kundig ook, zelfs de grote professionals weleens iets over het hoofd zien wink

 

maar no offense taken! ik ben mijn ovi suite 1.1 nu ook aan het updaten maar gezien het tijdstip zal ik pas morgen toekomen om mee te zoeken smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...