bramj Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: gigantaandemuur Eerst wassen en of repareren dan draaien volgens mij . Nou nog waar. Hint : Oostenrijk en in de zelfde plaats hebben ze er nog 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EL PIÑO Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Volgens mij heb ik inmiddels al het spoor in Oostenrijk wel gevolgd maar nog niks gevonden. Dus het is wel een goeie. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bramj Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: EL PIÑO Volgens mij heb ik inmiddels al het spoor in Oostenrijk wel gevolgd maar nog niks gevonden. Dus het is wel een goeie. Ben je wel in Salzburg begonnen ? hint hint Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Dan is t innsbruck want daar had ik er al een gevonden die was iets anders als deze. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bramj Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: gigantaandemuur Dan is t innsbruck want daar had ik er al een gevonden die was iets anders als deze. Nee, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 ok t is salzburg.lol "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 de nieuwe "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 hint 1 usa hint 2 byzonder vliegveld. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 hint 3 state of washington "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Andrews Airforce Base, Maryland. Dus helemaal geen Washington State want dat licht aan de noord-westkust.Ik zat al bij Seattle te kijken. En de nieuwe is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 hint 1 midden amerika Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Washington dc bedoelde ik idd en niet state. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 hint 2 Vul een longdrinkglas voor de helft met ijsblokjes. Schenk hierover 2 delen witte rum. Vul het glas verder aan met cola. Roer het geheel voorzichtig. Voeg een stukje limoen toe. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ReneBee Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Capitolo de Havana, Havana, Cuba. René. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ReneBee Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Even een correctie: Het moet zijn Capitolio de Habana. De volgende dan maar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten