Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ?


Gast Agent Mike

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Moet zijn middelpunt van de wereld.
Kon m niet meer bewerken.


Na zelf veel zoeken is het leuk om het resultaat direkt te zien en niet nog eens te moeten zoeken want met Google naar "Centre of the world" kwam ik er niet meteen.
Kunnen we misschien afspreken dat in het vervolg een antwoord pas geldig is met een link in Google Maps, zo dus.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 3.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ReneBee
Is mijn antwoord wel geldig?
Lang parkeren bij Schiphol is wel te vinden lijkt me.
Hier de volgende.


Jou antwoord was duidelijker en eenduidiger dan het vorige maar waarom niet evengoed dit meegeven dan is het overduidelijk :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even kort een aanvulling. Als je in google "Felicity Center of the world" intikt ,kom je verschillende linken tegen oa. deze uit wikipedia

 

Mijn mening bij deze topic is de volgende : Het is en blijft een spel dus is het de bedoeling om de plaats van een plaatje te raden. Daarnaast mogen we ook niet uit het oog verliezen dat we van dit spel ook iets educatief kunnen maken , zoiets van wow... nu heb ik echt iets bijgeleerd , wist niet dat dit of dat bestond enz...

Dit kan enkel met het meegeven van informatie zoals wikipedia of iets anders , is mij gelijk , als ik maar wat feed heb over de gezochte plaats.

Het meegeven van een uitvergroting van die plaats vanuit google is heel interessant en doe ik bijna ook altijd , maar langs de andere kant is het ook geen verplichting dus iedereen is vrij hierin.

Het neergooien van een plaatje met gewoon wat/waar is triest en niet motiverend om eraan te beginnen , dus doe ik het ook niet meer. :D

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het edukatieve aspekt betreft heb je overschot van gelijk, ik heb al 1 en ander rechtstreeks en onrechtstreeks gezien en geleerd door hier mee te "spelen"

 

Ivm met antwoorden en gelijk doorgaan is een Google Maps link natuurlijk geen must maar wel het meest eenduidig en een minimum aan info is voor andere leden ook heel interessant.

"middelpunt van de wereld" was wel heel kort door de bocht want zelfs hiermee ben ik nog een tijdje zoet geweest om het te vinden, je komt eerst bij een film en dan bij andere vermeende middelpunten zoals Mitad del Mundo in Ecuador.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

1. Geef als antwoord de naam van de stad en het land, als het een beroemde plek is ook de straat/huisnummer/whatever.
2. De eerste die hem goed heeft mag het volgende plaatje posten

Dit zijn toch de regels.
De landen[staten] waren californie en arizona en de plek was centre of the world en t ligt niet in een stad dus die kon ik er niet bij noemen .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ReneBee
Ben ik niet helemaal met je eens.
Een beetje studeren op een plaatje, zo van herken ik iets, heeft ook wel wat.

Tipje:
1. Nederland
2. iets met zenders...
René.

Ben ik met je eens, vandaar mijn eerdere opmerking dat het altijd een afwegen is wat mee te geven en wanneer maar een nietszeggend plaatje 1 dag zonder hint laten staan is nu ook niet uitnodigend en daar zit zelfs niet echt een uitdaging in.
Het is en blijft spel en geen wedstrijd.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het neergooien van een plaatje met gewoon wat/waar is triest en niet motiverend om eraan te beginnen , dus doe ik het ook niet meer. grin
Normaal doe ik altijd hinten maar deze laatste was zo makkelijk dat elke hint t gelijk had veraden en t was laat en ik was moe van t zoeken van de jouwe :D

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:

1. Geef als antwoord de naam van de stad en het land, als het een beroemde plek is ook de straat/huisnummer/whatever.
2. De eerste die hem goed heeft mag het volgende plaatje posten

Dit zijn toch de regels.


Ja dit zijn de basisregels van de starter van deze topic. Echter belet ons niets om naar verloop van het spel iets aan die basisregels toe te voegen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had er misschien wel Felicity kunnen bijnoemen.

Mijn probleem was dat ik het zelfs met je antwoord niet meteen vond. Het is misschien wel een beroemde plek maar meerdere plaatsen claimen die naam.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een gerede kans bestaat dat het plaatje te vinden is zonder hint dan moet er natuurlijk geen hint. Het bewijs is trouwens geleverd, het antwoord kwam binnen redelijke tijd,

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...