Gast Agent Mike Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 lekker zo'n reverse image searcher.. haalt wel een beetje de fun uit het spel
Gast dieSat Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 OK, hier gaat hij. Hoe heet dit eilandje en waar ligt het.
DeBeek Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Origineel bericht van: Agent Mike lekker zo'n reverse image searcher.. haalt wel een beetje de fun uit het spel Ach , Zoveel staat er ook niet in hun database.
Gast dieSat Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Origineel bericht van: Agent Mike lekker zo'n reverse image searcher.. haalt wel een beetje de fun uit het spel Mijn nieuwe foto vindt dat tool niet dus geen paniek
azerty Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Ik denk dat dat wel wat mee valt....het was de eerste keer dat ik ooit een resultaat heb gezien.....maar wel indrukwekkend ... dus gewoon origineel blijven dat vind je niet via zo een zoek machine...
TangoBravo Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Een beetje hulpmiddelen heb ik ook wel eens gebruikt... Die vulkaan op Nieuw Zeeland heb ik op de volgende manier gevonden: Eerst alle plekken "muizen" waar ik zelf dacht dat het zou kunnen liggen, zoals Afrika, Zuid Amerika, Indonesië, en nog een heleboel andere plaatsen. Toen gezocht via het aanzetten van de symbolen voor vulkanen in Google Earth, en drie keer opnieuw hetzelfde rijtje af. Op verschillende hoogte's gekeken, want misschien was hij van 500-600 km hoogte af niet zichtbaar, enz. enz. Toen Wikipedia er maar eens op nageslagen en daar stond dat er ook vulkanen waren in Nieuw Zeeland. Ik dacht dat ik daar al gekeken had, niet dus, en zo vond ik hem. Had ik Wikipedia niet erbij gehaald was ik nu nog aan het zoeken.... Maar inderdaad, als de computer alles voor je doet is het geen "sport" meer, . T B
azerty Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Ile Rouseau Geneve....(zonder reverse image search)
Gast dieSat Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Juist. Wel snel zonder hulpmiddelen
Gast Agent Mike Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 lol.. hulpmiddelen mogen wel gebruikt worden hoor... btw die reverse image searcher is inderdaad niet zo compleet.
kriebie Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Ik maak ze toch te makkelijk geloof ik. (De volgende keer moeilijker hoor!)
Aanbevolen berichten