bramj Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: Outta space Bij deze: Fun park meppen duitsland ? :-)
Outta space Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 @ bramj : Ja klopt, tegenwoordig door vd Most omgebouwd tot funpark, daarvoor in dienst als elektriciteitscentrale (en niet zo als velen denken kerncentrale, die ligt in Lingen). Vanuit de streek hier met goed weer altijd duidelijk zichtbaar. Kernwasser Wunderland heeft naar mijn weten geen afbeelding van de aarde op de koeltoren
bramj Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: Outta space @ bramj : Ja klopt, tegenwoordig door vd Most omgebouwd tot funpark, daarvoor in dienst als elektriciteitscentrale (en niet zo als velen denken kerncentrale, die ligt in Lingen). Vanuit de streek hier met goed weer altijd duidelijk zichtbaar. Kernwasser Wunderland heeft naar mijn weten geen afbeelding van de aarde op de koeltoren dit is kalkar kernwasser Wunderland
bramj Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: azerty Hohenzollernbrücke.... we hebben een winnaar :-) Inderdaad Bram
Gast dieSat Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: azerty Een makelijke? Wat een vaart gaat dat hier ineens, ik was nog met die "vuurtoren" bezig en vond hier een gelijkaardig beeld 52º31'17.87" N 5º43'58.36" E
azerty Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Er zijn er blijkbaar nog veel meer..... google maar eens: site:bbs.keyhole.com dutch diamond flare
TangoBravo Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Origineel bericht van: azerty En waar is dit nu? (Nederland) Het Abtswoudse Bos, net onder Delft T B
TangoBravo Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 De nieuwe, dit keer toch weer een vliegveld... T B
Gast dieSat Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Kartbaan Stadskanaal Outdoorbaan Aviaweg 2 Vledderveen (Groningen)
Aanbevolen berichten