Alventali Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Die kende ik helaas meteen Het is de meest verschrikkelijke plaats die ik ooit bezocht heb. Auschwitz-Birkenau. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Agent Mike Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Alventali heeft gelijk. idd vreselijke plaats.
Alventali Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Deze dan maar. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Alventali Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Yep Netjes gevonden ik meende al dat ik een redelijk moeilijke neer had gezet. Nog niet moeilijk genoeg dus. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
bramj Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 De volgende iets met treintjes :-) Succes
Gast dieSat Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Pfff, honderden heb ik er intussen gezien, het draait letterlijk voor mijn ogen Er zijn zelfs sites van verzamelaars zoals hier maar deze is onvindbaar
Alventali Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 idd ik heb er ook al vele roundhouses gezien. Maar deze ook nog niet gevonden Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
guykers Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Jep, heb de nederlandse bekeken tilburg beekbergen haaksbergen rotterdam stoom stichting nederland Utrecht Maliebaanstation Stichting Stadskanaal Rail (niets gevonden) toen een stuk of 50 in usa/canada 44 stuks in GB en toen begonnen aan een onmogelijke verzameling maar ik geef het op, voor de liefhebbers: rar bestand uitpakken, dit geeft een KMZ bestand welke de plaatsen van draaitafels/turntables op veel plaatsen weergeeft (kon het kmz bestand niet rechtstreeks uploaden) suc6 voor de volhouders, schijnbaar is dit spelletje niet voor mij weggelegd. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast dieSat Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Ik heb ongeveer hetzelfde parcour ddorgelopen, de nederlandse, alle britse, een pak amerikaanse en wat varia en toen op een kmz met indonesische gebotst en opgegeven. Misschien moeten we "het werk" verdelen Ik stel voor dat in het vervolg als er zo'n groot aanbod is er vlugger een hint gegeven wordt.
bramj Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Origineel bericht van: dieSat Ik heb ongeveer hetzelfde parcour ddorgelopen, de nederlandse, alle britse, een pak amerikaanse en wat varia en toen op een kmz met indonesische gebotst en opgegeven. Misschien moeten we "het werk" verdelen Ik stel voor dat in het vervolg als er zo'n groot aanbod is er vlugger een hint gegeven wordt. Ik zou eens in duitsland rond kijken :-) Bram
guykers Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Het is dat ik vandaag ziek ben, toch maar weer ff gezocht nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
TangoBravo Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Origineel bericht van: bramj Ik zou eens in duitsland rond kijken :-) Bram Dat is dus het risico als er geroepen wordt dat men overal al gekeken heeft... dan denk je: "Ik hoef niet in Duitsland te kijken want daar hebben ze al gekeken..." daar luister ik de volgende keer dus ook niet meer naar!! T B
guykers Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 We gaan dus weer verder met een plein in de benelux nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten