PaulCl Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Wat gebruiken jullie??? Ik ben er een paar keer overgegaan omdat ik overal detail zag en niet het vage beeld. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast Kimble Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb Google maps gedownload en geinstalleerd (zoals hier is gebruikt) en verder gebruik ik ook Bing Maps 3D. Volgende zoekplaatje;
bramj Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: Kimble Ik heb Google maps gedownload en geinstalleerd (zoals hier is gebruikt) en verder gebruik ik ook Bing Maps 3D. Volgende zoekplaatje; Doe maar een hint
Gast Kimble Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Tja, een hint. Heb even een Google gedaan, maar dan heb je hem zo. Nou vooruit dan maar..... Even anti-Google. Er leven thans 8000 primaten en het is een park net zo groot als één van onze provincies. ..... als je nu een klein beetje je best doet met Google dan heb je hem al
Gast Kimble Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Na een kleine 3 kwartier nog maar een hint. Het is een National Park, en ik vernam vandaag dat Guus Hiddink er wel eens bondscoach kan gaan worden. Oppervlakte is zuidelijke provincie.
bramj Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Lake Buyo Lake Buyo (French: Lac de Buyo) is an artificial lake in western Cote d'Ivoire on the Sassandra River. It was formed by the construction of the Buyo Dam at Buyo in 1980. The water quality of the lake has suffered from disposal of untreated effluents and overuse of fertilizers in the surrounding areas.
Gast Kimble Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Een google op >8000 park noord-brabant< had op nummer 6 de volgende link gegeven http://www.wnf.nl/nl/wat_wnf_doet/campag...tional_park.cfm Hij is goed, aan u de zet. (vreemde kleur overigens he, dat roze.... ik ben er niet achter wat het is....)
bramj Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: Kimble Een google op >8000 park noord-brabant< had op nummer 6 de volgende link gegeven http://www.wnf.nl/nl/wat_wnf_doet/campag...tional_park.cfm Hij is goed, aan u de zet. (vreemde kleur overigens he, dat roze.... ik ben er niet achter wat het is....) dit is de oorzaak van dekleur " The water quality of the lake has suffered from disposal of untreated effluents and overuse of fertilizers in the surrounding areas."
Gast Kimble Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Chips, tja het stond bij je antwoord. Het is iig een heel mooi park met naast de vele apen ook een grote diversiteit aan hele mooie vogels. Op dit moment zijn de laatste mensen daar het park aan het verlaten, waar ze hun toevlucht hadden gezocht tijdens de oorlog daar. Het was nog géén 3 weken terug op Animal Planet als één van de gebieden waar WWF actief is. Nou, kom maar op met je zoekplaatje........
Alventali Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Nee niet weer een turn table Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Kimble Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Kijk nou eens goed naar de afbeelding..... timestamp van 2006 Scheelt een berg zoeken.
Alventali Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Het ergste is ben 'm bij de vorige zoek tocht naar roundhouses en turn table al tegen gekomen. Maar weet ff niet meer waar Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Kimble Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Nou, een stuk of 600 in 4 bestandjes. Zoekt wat gemakkelijker voor beginnelingen railroadturntables.zipOphalen info...
bramj Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Origineel bericht van: Kimble Nou, een stuk of 600 in 4 bestandjes. Zoekt wat gemakkelijker voor beginnelingen Gewoon het spoor volgen :-)
Aanbevolen berichten