PaulCl Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: PaulCl Origineel bericht van: TangoBravo Kijken hoe lang deze het volhoud... Zonder hint nog lang vrees ik tenzij Bram langs komt Heb ik het niet gezegd!!! Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
bramj Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: PaulCl Origineel bericht van: PaulCl Origineel bericht van: TangoBravo Kijken hoe lang deze het volhoud... Zonder hint nog lang vrees ik tenzij Bram langs komt Heb ik het niet gezegd!!! roundhouse dan maar :-)
TangoBravo Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: bramj roundhouse dan maar :-) Stom van mij!! Er zit een draaiend restaurant in Perlan (inderdaad, goed gevonden), en met die ronde draaidingen daar hééft Bram kennelijk iets mee.... Maar proficiat, ik had niet verwacht dat hij zonder hint geraden zou worden! Your turn T B
PaulCl Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: bramj roundhouse dan maar :-) Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
bramj Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: bramj wat en waar ? Een hint. maak je eigen .....http://www.sterrenkids.nl/page.php?63
Gast Kimble Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 @bramj Bedankt voor het linkje, heb hem aan de site van de basisschool hier toegevoegd. .....nu zoeken
PaulCl Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Voor de liefhebbers, hier een lijstje. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
bramj Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: PaulCl Voor de liefhebbers, hier een lijstje. Hij zit er tussen
PaulCl Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Wat een opluchting Hier een andere benadering, suc6 ermee, ik pas! Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
bramj Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: PaulCl Wat een opluchting Hier een andere benadering, suc6 ermee, ik pas!
Gast Kimble Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: PaulCl Wat een opluchting Hier een andere benadering, suc6 ermee, ik pas! Die is lachen....... klik je op Europa dan veschijnt Europa in Google Maps en het hele scherm wordt dan een paar seconde later wit........ nee PaulCl heeft gelijk. Doe mij maar een a4'tje met hints
Alventali Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Ik heb afrika gehad. Daar stonden de minste. En volgens mij stond ie daar niet tussen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
bramj Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: Kimble Origineel bericht van: PaulCl Wat een opluchting Hier een andere benadering, suc6 ermee, ik pas! Die is lachen....... klik je op Europa dan veschijnt Europa in Google Maps en het hele scherm wordt dan een paar seconde later wit........ nee PaulCl heeft gelijk. Doe mij maar een a4'tje met hints Pagina 34
PaulCl Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Planetarium Sultan Iskandar http://www.aplf-planetariums.info/en/ind...amp;filtre=1823 Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten