Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ?


Gast Agent Mike

Aanbevolen berichten


  • Reacties 3.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: TangoBravo
Origineel bericht van: PaulCl
Ik weet niet hoe Bram het doet, ik was net met een 1000-tal begonnen.


Dat vroeg ik mij zo langzamerhand ook al af wink Ben ik even een paar uurtjes weg, denk ik dat ze zich wel stuk bijten op de Boeing fabriek (schijnt overigens het grootste gebouw ter wereld te zijn) blijkt dat hij het in een paar minuten gevonden heeft! Bram, hoe doe je dat? Ik heb soms (meestal :D) wel eens een hint nodig, maar Bram doet het zo uit de losse pols...

Laten we hopen dat Bram ze niet te moeilijk gaat maken omdat hij denkt dat het voor ons ook zo eenvoudig is cry

T B





Hoe ik dat doe , tja jij heb volgens mij iets met vliegtuigen...:-)
en het was een erg groot gebouw eerste wat in me op kwam was boeing.
Maar je parlan , daar heb ik wel ff op zitten broeden..
Dome hexagon ect ...zo kwam ik op het idee van het planetarium ook
hexagons en een dome..

zo dus

Bram


Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TangoBravo
Ik kreeg de .kmz file niet geupload, maar hij was inderdaad heel gemakkelijk.


Een kmz was niet nodig, zo was ook goed :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, een shopping mall, goed gezien, de volgende vraag is uiteraard - waar?

 

Eigenlijk wist ik wel dat hij moeilijk te vinden zou zijn, alhoewel 1.450.000 hits bij Google....

 

Maar hierbij de hint:

De medewerkers van onderstaand hoofdkantoor van een wereldwijd bekend merk kunnen zo even oversteken om te gaan winkelen.

 

T B

post-3758-1318260771,7149_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kriebie
Redmond?


Nee.

Voor de duidelijkheid, dit zoekplaatje heeft helemaal níéts met vliegtuigen te maken, noch vliegtuigfabrieken, noch met produkten die in vliegtuigen verwerkt worden, noch met iets wat in een vliegtuig verkocht wordt, noch...

De shopping mall is wereldwijd bekend. Wij waren daar, en waren een week later thuis, in een Veluwse gemeente. Mijn zoon stond in de rij voor de kasse in een plaatselijke supermarkt, en zei tegen zijn grootvader die naast hem stond, over de man die voor hem stond: Kijk opa, zo'n pak als die mijnheer draagt, zag ik vorige week in ..... shopping centre. Waarop de man zich omdraait, en zei: "daar heb ik het ook gekocht...".

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TangoBravo
schijnt overigens het grootste gebouw ter wereld te zijn

Als je rekent volges "usable space", dan wel. Bloemenveiling Aalsmeer is trouwens gemeten op vloeroppervlak een goede tweede in de wereld.
Bron

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een hint:

 

In 1995 werd ik rondgeleid in het hoofdkantoor naast die shopping mall. Tijdens de rondleiding kwamen we bij toeval de hoogste baas zelf tegen, die net zelf een demonstratie had gekregen van de spiksplinternieuwe internetsite van dat bedrijf.

 

Uiteraard was ik wat onder de indruk dat ik de grote baas zelf sprak, en vol trots liet hij ons hun internetsite zien. Ik heb maar niet verteld dat ik stomverbaasd was dat ze überhaupt een internetsite hadden, want hun product (wat volgens mij vrijwel iedere Nederlander kent, met zo'n 220 vestigingen en 15.500 medewerkers in Nederland) leent zich totaal niet voor verkoop via internet.

 

Maar ik wil dus graag weten hoe het Shopping Centre naast hun hoofdkantoor heet...

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...