Sjattuh Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Kimble Hint: Ik vlieg er gemiddeld 2x per jaar heen en heb dan ook een binnenlandse vlucht nodig. En ik kijken naar: "Uit: Drenthe"... dus in NL gezocht...!!! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
DeBeek Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: D.Quijote Parijs Père Lachaise Salu2, D.Quijote Volgende
D.Quijote Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 We blijven in Frankrijk, ik kwam deze tegen, toen ik alvast een opgave reserve wilde klaar hebben staan. Ik denk eigenlijk dat hij veels te moeilijk is, maar vond hem leuk omdat we al zoveel ronde opgaven hebben gehad. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Kimble Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: Kimble Hint: Ik vlieg er gemiddeld 2x per jaar heen en heb dan ook een binnenlandse vlucht nodig. En ik kijken naar: "Uit: Drenthe"... dus in NL gezocht...!!! Er heeft jaren "Uit: Biesbosche klei" gestaan toen "Uit: Biesbosche klei > Drenthe" en nu "Uit: Drenthe" Als je eerdere postings hebt gelezen dan had je kunnen zien dat ik ik "vaak" naar Mexico ga. Kom dan in Mexico-Stad en heb dan een binnenlandse vlucht naar Guadalajara"
D.Quijote Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 @ bramj, nu wil ik wel eens weten hoe je dat zo snel voor elkaar heb gekregen. En ook wat zijn het voor cirkels Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
bramj Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: D.Quijote @ bramj, nu wil ik wel eens weten hoe je dat zo snel voor elkaar heb gekregen. En ook wat zijn het voor cirkels Salu2, D.Quijote landbouw cirkels toch..? en hoe, gewoon beetje rondkijken in frankrijk. er zijn er nog veel meer zal ik er wat posten :-) Bram
Gast Kimble Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Dit is het enige dartboard in Googlemaps darkholes/hacks. Wordt dus echt zoeken geblazen.....
bramj Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Kimble Dit is het enige dartboard in Googlemaps darkholes/hacks. Wordt dus echt zoeken geblazen..... Ik zou het beperken tot frankrijk :-)
Gast Kimble Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Aaarghh Google is your Friend. Maar er staat er alleen niet bij waar dit in Frankrijk is.....
bramj Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Kimble Aaarghh Google is your Friend. Maar er staat er alleen niet bij waar dit in Frankrijk is..... rechts onder :-)
Gast Kimble Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Pffff, eindelijk. Voor de tweede keer in dit topic heb ik wat gevonden. Ben inmiddels wel hoofdsponsor van duracell batterijen van mijn muis.
bramj Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Kimble Pffff, eindelijk. Voor de tweede keer in dit topic heb ik wat gevonden. Ben inmiddels wel hoofdsponsor van duracell batterijen van mijn muis. hij is goed.http://www.panoramio.com/photo/439073 Duracell gaat toch in konijnen en niet in muizen
Aanbevolen berichten