Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ?


Gast Agent Mike

Aanbevolen berichten


  • Reacties 3.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: Kimble
Origineel bericht van: aardbeì
ik was er al bang voor, te duidelijk plaatje :D de volgende wordt weer gewoon van een wazige bocht ofzo wink


Mijn weggeef-record van 2 minuten staat nog cry

Je weggeef record staat samen met mijn weggeef record ook 2 min met t circuit van monaco


Er is altijd baas boven baas

TB heeft het vrijthof binnen 1 minuut juist beantwoord
#1797442 - 11/02/2010 12:37 Re: [sPEL] Waar is het? [Re: guykers]
(op pag 10 [als je 40 berichten per blz hebt])
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1797442/SPEL_Waar_is_het#Post1797442

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een makkelijke

Zendamateurs jullie doen ook mee?

treinofielen kunnen ook meedoen

evenals geschiedkundige en

metereologen

 

ps

hier is nu nog nachtvorst

waar5.JPG

post-2774-1318260872,2519_thumb.jpg

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Citaat:
Dit topic staat intussen als 7e van de meest bekeken topics in "Off Topic 4 All" en blijft gestadig stijgen. Misschien een gokvraagje wanneer dit nummer 1 wordt grin


Zolang er hier wordt gepost met wat/waar zal dit nog een eindje duren hoor. whistle
Dat ieder bij zijn eerste post reeds een hint meegeeft zou al veel meer respons geven. Als je gewoon wat/waar gebruikt duurt het spel soms twee dagen voor een oplossing uit de bus komt. Als iedereen wat meer hints zou meegeven op regelmatige tijdstippen zou het spel veel leuker worden. Het is toch de bedoeling dat deze topic een spel is een geen wedstrijd.
Enfin is gewoon mijn mening. cool

Ik ben er bijna 2 weken tussenuit geweest en intussen is het toch al een 6e plaats geworden. Wellicht zit de positieve vraag om vlugger hints te geven er voor iets tussen want ik heb heel wat tijd nodig gehad om bij te benen :D
Ik zou zeggen, houden zo want er zit heel wat meer elan in en het is leuker als een plaatje geen dagen blijft hangen.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wellicht zit de positieve vraag om vlugger hints te geven er voor iets tussen want ik heb heel wat tijd nodig gehad om bij te benen grin
Mee eens gelijk een hint erbij zoekt een stuk prettiger.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een nieuwe.

Ik denk niet te moeilijk dus ik wil de pret niet meteen bederven met een hint maar deze komt wel tijdig zodat er in het weekend meerdere aan bod komen.

post-1101-1318260872,878_thumb.jpg

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welcome back PaulCI , kun je misschien even laten weten waar je op paasvakantie bent geweest , hebben dan al een hint erbij. :D

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interuptiemicrofoon :D

 

Wekelijks in DVHN (Dagblad van het Noorden) een wedstrijd waar je een boek mee kunt winnen.

 

Denk wel dat het kan één keer per week. Zo niet meldt het maar dan plaats ik hem niet meer.

 

Bron:DVHN 26-10-2010

Auteur:DVHN

post-214-1318260873,1283_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Welcome back PaulCI , kun je misschien even laten weten waar je op paasvakantie bent geweest , hebben dan al een hint erbij. :D

Dat is de reden dat ik niet gezegd heb dat ik in Gran Canaria zat :D
De terugreis was wel problematisch, we mochten in Charleroi niet landen en zijn uiteindelijk in Frankfurt beland en na uren wachten met bussen vervoerd en midden in de nacht in the middle of nowhere gedropd maar uiteindelijk wel thuis geraakt.

BTW, de brug moet je daar niet zoeken maar op een veel groter eiland, veel oostenlijker.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Sendemast Brocken

Beschrijving: Der 1973 erbaute Sendemast besteht aus einer Stahlröhrenkonstruktion und sendet bis heute mit einer Höhe 1265m (Brocken 1142m+Sendemast 123m)

 

 

 

Trein

Harzer Schmalspurbahnen http://www.hsb-wr.de/

http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/15668347.jpg

 

Geschiedenis

Deze berg wilde de russen op het einde van WO2 perse hebben en is dus een wisselgebied.

Hier wordt nu ook weer ieder jaar op 30-4 walpurgisnacht geviert (met veel schierker feuerstein)

 

Metereologie

 

Wetterstation

Seit 1895 gibt es auf dem Brocken eine Wetterstation. Der Brocken ist durch extreme Wettersituationen und überraschende Wetterwechsel meteorologisch geprägt.

 

Meer info

http://de.wikipedia.org/wiki/Brocken

 

 

Was natuurlijk te makkelijk want de eerste link bij ingave van

zendmast trein berg

was raak geweest

 

 

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...