bramj Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Origineel bericht van: gigantaandemuur Caramba ik heb m. mexico city. Yep : http://www.panoramio.com/photo/1216462
guykers Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Origineel bericht van: gigantaandemuur Origineel bericht van: Kimble Origineel bericht van: aardbeì ik was er al bang voor, te duidelijk plaatje de volgende wordt weer gewoon van een wazige bocht ofzo Mijn weggeef-record van 2 minuten staat nog Je weggeef record staat samen met mijn weggeef record ook 2 min met t circuit van monaco Er is altijd baas boven baas TB heeft het vrijthof binnen 1 minuut juist beantwoord #1797442 - 11/02/2010 12:37 Re: [sPEL] Waar is het? [Re: guykers] (op pag 10 [als je 40 berichten per blz hebt])http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1797442/SPEL_Waar_is_het#Post1797442 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
guykers Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 petershof Sint-Petersburg nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast roger4007 Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 he weer telaat nu een voor het weerkend?
Gast Agent Mike Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Origineel bericht van: roger4007 he weer telaat nu een voor het weerkend? begint jouw weekend op donderdag?
guykers Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Een makkelijke Zendamateurs jullie doen ook mee? treinofielen kunnen ook meedoen evenals geschiedkundige en metereologen ps hier is nu nog nachtvorst nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
PaulCl Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: Crazy Sat Citaat: Dit topic staat intussen als 7e van de meest bekeken topics in "Off Topic 4 All" en blijft gestadig stijgen. Misschien een gokvraagje wanneer dit nummer 1 wordt grin Zolang er hier wordt gepost met wat/waar zal dit nog een eindje duren hoor. Dat ieder bij zijn eerste post reeds een hint meegeeft zou al veel meer respons geven. Als je gewoon wat/waar gebruikt duurt het spel soms twee dagen voor een oplossing uit de bus komt. Als iedereen wat meer hints zou meegeven op regelmatige tijdstippen zou het spel veel leuker worden. Het is toch de bedoeling dat deze topic een spel is een geen wedstrijd. Enfin is gewoon mijn mening. Ik ben er bijna 2 weken tussenuit geweest en intussen is het toch al een 6e plaats geworden. Wellicht zit de positieve vraag om vlugger hints te geven er voor iets tussen want ik heb heel wat tijd nodig gehad om bij te benen Ik zou zeggen, houden zo want er zit heel wat meer elan in en het is leuker als een plaatje geen dagen blijft hangen. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
PaulCl Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 OK, deze zender is het. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
drenab Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: PaulCl OK, deze zender is het. en direct al raak. Welkom terug PaulCI
gigantaandemuur Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Citaat: Wellicht zit de positieve vraag om vlugger hints te geven er voor iets tussen want ik heb heel wat tijd nodig gehad om bij te benen grin Mee eens gelijk een hint erbij zoekt een stuk prettiger. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
PaulCl Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Hier een nieuwe. Ik denk niet te moeilijk dus ik wil de pret niet meteen bederven met een hint maar deze komt wel tijdig zodat er in het weekend meerdere aan bod komen. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Crazy Sat Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Welcome back PaulCI , kun je misschien even laten weten waar je op paasvakantie bent geweest , hebben dan al een hint erbij. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Gast Kimble Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Interuptiemicrofoon Wekelijks in DVHN (Dagblad van het Noorden) een wedstrijd waar je een boek mee kunt winnen. Denk wel dat het kan één keer per week. Zo niet meldt het maar dan plaats ik hem niet meer. Bron:DVHN 26-10-2010 Auteur:DVHN
PaulCl Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: Crazy Sat Welcome back PaulCI , kun je misschien even laten weten waar je op paasvakantie bent geweest , hebben dan al een hint erbij. Dat is de reden dat ik niet gezegd heb dat ik in Gran Canaria zat De terugreis was wel problematisch, we mochten in Charleroi niet landen en zijn uiteindelijk in Frankfurt beland en na uren wachten met bussen vervoerd en midden in de nacht in the middle of nowhere gedropd maar uiteindelijk wel thuis geraakt. BTW, de brug moet je daar niet zoeken maar op een veel groter eiland, veel oostenlijker. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
guykers Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Sendemast Brocken Beschrijving: Der 1973 erbaute Sendemast besteht aus einer Stahlröhrenkonstruktion und sendet bis heute mit einer Höhe 1265m (Brocken 1142m+Sendemast 123m) Trein Harzer Schmalspurbahnen http://www.hsb-wr.de/ http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/15668347.jpg Geschiedenis Deze berg wilde de russen op het einde van WO2 perse hebben en is dus een wisselgebied. Hier wordt nu ook weer ieder jaar op 30-4 walpurgisnacht geviert (met veel schierker feuerstein) Metereologie Wetterstation Seit 1895 gibt es auf dem Brocken eine Wetterstation. Der Brocken ist durch extreme Wettersituationen und überraschende Wetterwechsel meteorologisch geprägt. Meer info http://de.wikipedia.org/wiki/Brocken Was natuurlijk te makkelijk want de eerste link bij ingave van zendmast trein berg was raak geweest nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten