Outta space Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Citaat: Kat gruwelijk vermoord Vuurwerk heeft in het Drenthse Klazienaveen een kat op een gruwelijke manier het leven gekost. Mogelijk door een rotje in het achterwerk is het achterlijf verbrand. Toen Demelza Kerseboom het diertje op straat vond, is hij kermend in haar armen gestorven. Ze is verbijsterd dat iemand dat een poes dat heeft aangedaan bron: hart van nederlandbericht op de site met video Een tijdje terug liep er hier een discussie over katten en de kou. Ik kon het toen niet laten om mijn mening over een kat als huisdier te geven. Die discussie hoeft nu niet weer gevoerd te worden. Maar ik ben dus absoluut geen kattenliefhebber, maar dat is wat anders dan degene met zieke geest hier dus heeft gedaan! Vuurwerk in een kat stoppen?? Wat bezielt je! Een dier verdient ook respect en dien je zo te behandelen! De meid die deze kat heeft gevonden ken ik, en deze kattenliefhebster trekt sowieso het lot al snel aan. Ik ben wel benieuwd of de eigenaar zich al gemeld heeft. Het is dus in HvNL geweest en diverse lokale media hier.
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 te triest voor woorden. Compulsion Röyksopp
Apple740 Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Hetzelfde doen met de dader als ie gepakt wordt. Een lawinepijl in de mond afvuren is een alternatief mocht blijken dat diegene een rotje in de kont wel lekker vind.
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Tja, te laat voor het aanpassen van je bericht Apple740, want dat wat jij schrijft is ook te triest voor woorden. doei Compulsion Röyksopp
katwezel Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 dat zegt iets over de hedendaagse opvoeding , M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Homer Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Onmiddelijk het zelfde doen bij die persoon en geen hulp geven als die erge pijn heeft! laat zo'n smeerlap sterven! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Johan45 Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Inderdaad te triest voor woorden Tonski. Edoch sommige schrijvers weten dan met woorden ook geen maat meer te houden dus gaat hier een slotje op. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten