Gerard 76 Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Ben de laatste tijd picons aan 't verzamelen geweest om alle Nederlandse kanalen van picons te voorzien. Reden hiervoor is dat de picons in de feed niet altijd up-to-date zijn. De picons staan op een witte achtergrond en werken met HD-skins. Dus met bijvoorbeeld een Magic skin staan ze er half op. Het zijn uitsluitend reference picons... Ik hoop dat alles compleet is, en sta open voor op-aanmerkingen. Ik heb ze niet zelf gemaakt, maar gewoon her en der vandaan geplukt, en soms de reference aangepast zodat ze goed werken op de Nederlandse kanalen. Klik hier voor de laatste updates...
Cobus R Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Ik zal er eens naar kijken. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Cobus R Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 gewoon een map picon maken op bv usb stick en ze daarin verplaatsen en dan voor reference kiezen. Ze werken perfect hoor bedankt. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Harley Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Goed bezig, mooie verzameling. Enne RTL4HD top. VU+ Duo2 - PrismCube
peter-nmgn Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 waarom werken ze niet op de Magic skin?? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gerard 76 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Geplaatst: 5 januari 2010 De picons zijn alleen voor HD skins. Magic skin is SD. Probeer het maar, je zult dan zien dat de picon er gedeeltelijk op staat. Hier de Hotbird picons
peter-nmgn Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 is de ruimte voor de picon in een HDskin dan groter ofzo?? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gerard 76 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Geplaatst: 6 januari 2010 Heeft met de resolutie te maken. Zet maar eens gewone picons (70x53 meen ik) in een hd skin,of 60x100 picons. Probeer het,en zie 't verschil. In een HD skin zijn 60x100 picons mooier,vind ik. In een SD skin zijn de kleinere picons ook prima.
Gerard 76 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Geplaatst: 6 januari 2010 Voor de liefhebbers de HD-picons voor de Astra3. Ook deze werken alleen goed in HD-skins. (60x100 formaat) Mochten er ondertussen kanalen verplaatst zijn (wat hier regelmatig gebeurt) dan hoor ik het graag.
Harley Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 ff oppassen met PLI update van vandaag, zet de oude kleine picons weer terug. Eerst ff de PLI picons verwijderen in downloads. VU+ Duo2 - PrismCube
Gerard 76 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Geplaatst: 8 januari 2010 Worden die dan automatisch geïnstalleerd? Hoe bedoel je dat?
Harley Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Als je deze voordien geinstalled had wel, had ze vervangen voor de HD versie's. Zit vandaag een update van PLI picons tussen. Vandaar. VU+ Duo2 - PrismCube
rednax Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Ik heb de picons op usb stick ( picons ) gezet. Echter mijn new enigma2 image wil de icons niet laten zieten. Via de blue panel en osd picons op usb gezet. Wat doe ik verkeerd. Dreambox 8000HD 500GB Newenigma 2 Dreambox 7025+ 250GB Newenigma 2
Gerard 76 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Geplaatst: 9 januari 2010 Misschien herkent je box de stick niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen