Neptunus Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Origineel bericht van: Pedro4 Ik heb de picons van de pli site:http://www.pli-images.org/forum/viewthre...047#post_130047 en ik heb ned 2 hd en sbs 6 hd aan moeten passen. Prettig weekend. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik zo ook van het pli forum vandaan en moest ik ze aanpassen. Maar dat was niet moeilijk en snel opgelost dankzij de tips hier. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Pedro4 Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Ja ik heb ze ook aan moeten passen maar dat wijzigen is niet zo moeilijk. Ik ben ook geholpen op dit forum. De picons staan er nu prima op. Zowel op mijn 8000 als mijn 800. Perfect. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Oldfield Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Voor degenen die geen tijd/zin hebben om de referentienummers op te zoeken (zie bijlagen). De nieuwe kanalen doen het overigens sinds vanmorgen.
Neptunus Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Oldfield Voor degenen die geen tijd/zin hebben om de referentienummers op te zoeken (zie bijlagen). De nieuwe kanalen doen het overigens sinds vanmorgen. Thnx mate! Ik was net naar op zoek. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Cobus R Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Thanx alleen veronica doet het niet terwijl hij wel de juiste naam heeft. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Cobus R Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Op de 800HD doet hij het wel maar op de 500HD niet terwijl het dezelfde picon is de rest doet het wel van de nieuwe zenders. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Pedro4 Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 De HD zenders en picons werken op mijn 8000 en op mijn 800 prima. Ik moest alleen de streaming van de picons aanpassen. Bedankt voor het erop zetten van de picons. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Cobus R Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Pedro4 De HD zenders en picons werken op mijn 8000 en op mijn 800 prima. Ik moest alleen de streaming van de picons aanpassen. Bedankt voor het erop zetten van de picons. Wat streaming ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gerard 76 Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Cobus R Thanx alleen veronica doet het niet terwijl hij wel de juiste naam heeft. Deze gebruik ik.
Pedro4 Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Cobus R Origineel bericht van: Pedro4 De HD zenders en picons werken op mijn 8000 en op mijn 800 prima. Ik moest alleen de streaming van de picons aanpassen. Bedankt voor het erop zetten van de picons. Wat streaming ? De picons die je van dit forum afgehaald hebt die hebben een naam. Die moet hetzelfde zijn als de streaming van de zender. Zet de tv maar eens op b.v. rtl 7 HD ga naar naar menu,informatie en dan streaming. Vergelijk dit met de naam van de picon. Die moeten hetzelfde zijn. succes. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Cobus R Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Oja maar die is hetzelfde dat is dus het rare en toch geeft hij Veronica niet weer raar he terwijl hij dat wel doet met de 800 De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Jeroensky Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Menu>Information>Service>Service Reference. Wel : veranderen in _ Overigens heb ik vandaag de picons gedownload, en hoefde ik niks te wijzigen, werkte meteen. (ook Veronica/DisneyXD, SD&HD)
Pedro4 Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Jeroensky Menu>Information>Service>Service Reference. Wel : veranderen in _ Overigens heb ik vandaag de picons gedownload, en hoefde ik niks te wijzigen, werkte meteen. (ook Veronica/DisneyXD, SD&HD) Na menu/informatie komt niet service maar stream informatie. Bij mij in ieder geval wel. Ik heb de picons wel moeten wijzigen. Er staat 1.0.19......... bij alle drie. Daar moest ik van maken 1.0.1.......... Dus bij alle drie de 9 weg gehaald. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Neptunus Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: Pedro4 Origineel bericht van: Cobus R Origineel bericht van: Pedro4 De HD zenders en picons werken op mijn 8000 en op mijn 800 prima. Ik moest alleen de streaming van de picons aanpassen. Bedankt voor het erop zetten van de picons. Wat streaming ? De picons die je van dit forum afgehaald hebt die hebben een naam. Die moet hetzelfde zijn als de streaming van de zender. Zet de tv maar eens op b.v. rtl 7 HD ga naar naar menu,informatie en dan streaming. Vergelijk dit met de naam van de picon. Die moeten hetzelfde zijn. succes. Klopt, en bij de eerder in deze draad weergegeven picons moet "19" worden verangen door "1" en dan werken ze. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Pedro4 Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Pedro4 Origineel bericht van: Cobus R Origineel bericht van: Pedro4 De HD zenders en picons werken op mijn 8000 en op mijn 800 prima. Ik moest alleen de streaming van de picons aanpassen. Bedankt voor het erop zetten van de picons. Wat streaming ? De picons die je van dit forum afgehaald hebt die hebben een naam. Die moet hetzelfde zijn als de streaming van de zender. Zet de tv maar eens op b.v. rtl 7 HD ga naar naar menu,informatie en dan streaming. Vergelijk dit met de naam van de picon. Die moeten hetzelfde zijn. succes. Klopt, en bij de eerder in deze draad weergegeven picons moet "19" worden verangen door "1" en dan werken ze. dat zeg ik !!! DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen