Ga naar inhoud


en DM800HD : HD-picons 60x100 voor gebruik met HD-skin


Gerard 76

Aanbevolen berichten


vanaf vandaag hebben we een nieuwe feature in de OpenPli images

 

standaard kunnen de picons online verschaald worden zoals de skin ze geformuleerd heeft

 

100x60 picons kunnen dus normaal gebruikt worden in een SD skin die van 70x53 uitgaat, de hardware verschaalt de 100x60 picon zelf terug naar een 70x53 resolutie

 

 

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
vanaf vandaag hebben we een nieuwe feature in de OpenPli images

standaard kunnen de picons online verschaald worden zoals de skin ze geformuleerd heeft

100x60 picons kunnen dus normaal gebruikt worden in een SD skin die van 70x53 uitgaat, de hardware verschaalt de 100x60 picon zelf terug naar een 70x53 resolutie



Jammer dat zulke info niet op de nieuwspagina van Pli staan. 't Is dat ik nu hier het forum doorkijk, anders had ik het niet geweten en vast velen met mij. Misschien iets voor een volgende keer? Trouwens, het zou ook mooi zijn, als Pli in de downloads de picons van Licher zou kunnen meenemen. Hij is wel één van de beste makers op dit moment.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dreeke
Jammer dat zulke info niet op de nieuwspagina van Pli staan. 't Is dat ik nu hier het forum doorkijk, anders had ik het niet geweten en vast velen met mij. Misschien iets voor een volgende keer? Trouwens, het zou ook mooi zijn, als Pli in de downloads de picons van Licher zou kunnen meenemen. Hij is wel één van de beste makers op dit moment.


daar is onze digitale nieuwsbrief of twitter voor bedoeld om de ontwikkelingen te volgen, anders zou de startpagina overlopen iedere dan van updates of wijzigingen die we doorvoeren!

http://openpli.pli-images.org/#Followingthedevelopment

http://twitter.com/openpli

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Zitten de nieuwe picons ook al in de feed van Pli?


wijziging is vandaag toegevoegd zoals je kunt lezen in onze logs en op twitter, vanaf morgen dus beschikbaar

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...