Gerard 76 Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 Voor de liefhebbers RTL8 HD (als ze de reference tenminste ongemoeid laten)
Gerard 76 Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Hier een combi picon. Ik ben van wege een pc schoonmaak m'n programma kwijt waar ik die picons mee maakte. Deze picon krijg ik zo gauw niet zo netjes als de anderen,zoals je zult zien... Met een beetje geluk komt er nog een betere... Heb een andere gemaakt...
tajvdz Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 ik heb de picons gewoon via het software menu in Pli gedownload. Wat is dan het verschil? Ik gebruik overigens de HD white omdat ik die het mooiste bij de skin vind passen. Wat ik hier zie is allemaal met wat zwart door de achtergrond heen. ik zie in een van de eerste posts dat je de picons in een map kan zetten en dan voor reference moet kiezen? Dat snap ik niet helemaal. Stel ik maak er zelf 1 voor een zender en maak de naam hetzelfde als die in de huidige map staat dan werkt het toch gewoon denk ik? En waar in de skin of misschien algemeen bestand staat welke picon hij moet inladen bij een bepaalde zender?
Gerard 76 Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 Dit zijn andere picons dan in de downloads van PLi. Kwestie van smaak. Hoe de PLi picons er precies uitzien weet ik ook niet omdat ik ze zelf niet gebruik. Ik probeer ze voor de Nederlandse zenders zoveel en zo snel mogelijk up-to-date te houden. Dat is gewoon een liefhebberij van mij. Deze picons komen oorspronkelijk van I-H-A-D af, echter degene daar heeft sinds kort niets meer van zich laten horen. Als je de picons van PLi gebruikt komen ze vanzelf in de juiste map. Deze moet je zelf in de juiste map zetten. Dit zijn reference picons. De reference van de picon komt overeen met de reference van het kanaal. Daardoor zie je hem in de skin.
hayman Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 hallo ,ik heb een dm8000 en alle picon werken mooi bij die infobalk ,maar bij display niet echt mooi,heeft iemand een picon voor LCD dm8000, alvast bedankt en bedankt voor alle updates vam picon 65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E
Gerard 76 Geplaatst: 30 juli 2011 Auteur Geplaatst: 30 juli 2011 voor de liefhebbers , myzen.tv op 9 oost 11.747 27500 horizontaal QPSK
Gerard 76 Geplaatst: 31 juli 2011 Auteur Geplaatst: 31 juli 2011 Nu Hallmark weg is,voorlopig alleen ECV2 op die plek.
Gerard 76 Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 Hier weer even alles bij mekaar,incl. diverse wijzigingen deze maand. Best kans dat er hier en daar wat mist. picons 5-8-11
Gerard 76 Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Geplaatst: 9 september 2011 TV Oranje in MPEG4 op Astra3. 12.129 DVB-S2 27500 V 5/6
Loui (K) Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Gerard 76 Is het mogelijk om nu weer een complete piconfile per sat te plaatsen met al je updates tot nu toe erin voor alle sats die je hebt? Dat geeft weer een mooie overzicht wat er is. Gr Loui
Gerard 76 Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Geplaatst: 13 september 2011 Ik heb sinds de versie van 5 augustus amper wat veranderd. Net TV Oranje... Om alles per satelliet afzonderlijk te posten kost me momenteel teveel tijd eerlijk gezegd. Maar misschien dat ik het binnenkort nog es doe. (Moet ik wel wat meer tijd voor de hobby hebben...) Het is één bestand zoals het in m'n DM8000 zit met picons voor Sirius,Thor,Hotbird,en de Astra's.
Loui (K) Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ik heb nog wat gevonden hihih jij had enkele testbeeldjes ertussen staan 4:3 die heb ik vervangen door echte testbeeld 16:1 model ik zal ze erbij doen kan jij ze vervangen als je dat wil.
Gerard 76 Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 dit is 'm dan. ik zal binnenkort een update van het hele bestand maken, inclusief jouw testbeeldjes.
Gerard 76 Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Hier de update... nieuwe update 14 - 9
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen