Gast nopfield Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Heb na een dag ploeteren met 2 laptops eindelijk topset aan de gang en laat de zenders in. Bewerken gaat ook totdat je lijst in flopfield zet. Ned 1 staat bovenaan maar moet je via ab 760 intoetsen om er te komen. Dus maar weer forum uurtjes doorzoeken en jahoor veld res 3 handmatig veranderen. Nee bij mij niet want dit veld is bij mij niet te vinden(top set 2.0 met update) Wie weet ergens hier te vinden hoe ik b.v. in top set ned 1 op 1 zet en dan ook echt op 1 Zal natuurlijk al wel meerdere malen besproken zijn maar ben alweer een tijdje aan het zoeken (of mooier nog handleiding top set. Tip een usb / serieel converter werkt alleen als de driver voor deze kabel goed is geinstalleerd)
Gast brinky Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 hallo staat de top set wel in advanced mode? In Topset 2.0 in het Tools menu > Options > Preferences : en dan advanced mode aanvinken zo is het bij mijn ooit wel gelukt grt brinky
Gast nopfield Geplaatst: 5 januari 2010 Geplaatst: 5 januari 2010 Toppie goed geantwoord nu staat hij in advanced en zie ik gelijk res 3 He bedankt Ga ik weer ff stunten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen