esreverse Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 In de NLB images kon je via poort 9000 een nieuwe gebruikers aanmaken om beide cardreaders te sharen. Weet iemand hoe je dat met het PGI image kunt doen? ps. PGI werkt verder hartstikke goed en zapt lekker snel
Gast Qwinty69 Geplaatst: 6 januari 2010 Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo, een antwoord op jouw heb ik niet, maar ik zou wel graag van je willen weten welke mapen belangrijk zijn zoals var/key en var/bin waar plaats je wat, ben nu een tijdje bezig geweest maar krijg hem niet lopend. gezien ik hem toch graag wil testen betreft de snelheid. Vast bedankt
esreverse Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Geplaatst: 7 januari 2010 Ik ben er al uit. NewCS draait nu op poort 11000. (Dit kun je allemaal uit de newcs.xml halen.(Goh ik hou toch zo van veranderingen en ook de poortnrs van de readers en deskey zijn nu anders) ik kan weer verder. De PGI is bij mij nog steeds niet vastgelopen of panic terwijl ik toch al wat images versleten heb.......lijkt op een toppertje deze image.
esreverse Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Geplaatst: 7 januari 2010 Wat krijg je niet aan het lopen? Heb je het topic Geen beeld pgi 0.3 gelezen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen