Ga naar inhoud


GSM jammer verkopen ?


MR_B

Aanbevolen berichten

tsjongejonge Sjaak, nooit in de 70's op am of 3 gezeten? Volgens mij een beetje de bakermat voor de Veron maar goed....leuke site, bedankt voor de link!

Lachen in de file, die telefonerende gasten zullen raar opkijken, of die gpsJammer Cool, zie je ze raar kijken naar de tomtommetjes haha, leuke kwajongenssite is het wel. Leuke combo voor het nieuwe rekeningrijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik zou nog eens goed nadenken, voordat je gaat lopen kl*ten met het telefoonverkeer.

Alhoewel de meeste gesprekken over dagelijkse dingen gaan, kunnen sommige gesprekken levensreddend zijn.

 

Bijvoorbeeld een arts in de file, die onderweg telefonische instructies geeft over de behandeling van een patient in kritieke toestand.

 

De grootste luchtramp ooit, KLM versus PanAm,(Tenerife) had voor een groot deel zijn oorsprong in 10 seconden onverstaanbare (weggedrukte)radio kommunicatie!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in de gaten zou hebben dat iemand dat zou doen, zou dat een rechtszaak worden. En die zou ik onomstotelijk winnen.

 

En terecht!

 

Vraag over het mogen gebruiken is daarmee beantwoord.

 

Het mogen verkopen, weet ik niet zeker, maar lijkt me ook wel duidelijk.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
De verkoop is verboden evenals het gebruik ervan omdat het een zender is die je niet zonder vergunning in bezit mag hebben. cry


Als ik zoek naar GSM Jammer vind ik op de eerste site met Google al Nederlandse verkoopsites waar op de eerste pagina er al een stuk of 20 te koop staan.

De verkoop lijkt me dan niet verboden maar alleen het gebruik is illegaal ook schijnen ze volgens deze site razend populair te zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er een beetje vermogen inpompt hebben er meer last van, als jij alleen niet doorkomt krijg je een boete!

Wat 3G betreft, heb ik net een eindtrap uit de dump voor 50,- die makkelijk 100W genereert, maar daar istie niet voor, ik zet hem om naar 13cm.

Ik geloof toch niet dat het rekeningrijden erdoor komt, Eurlings ligt onder vuur.

Maar ik maak me meer zorgen om alarmsystemen, de oostblokkers zullen ze wel hebben inmiddels. Veel draadloze systemen werken ook op 868Mhz, ook niet veilig voor de insiders onder ons, centrale garagedeuren gaan niet open of Elro systemen gaan spontaan af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een jammer gekocht in Thailand. Heerlijk als er een aso luidkeels bij me in de beurt loopt te bleren in zijn gsm.

Het is er eentje met een paar meter bereik en dat is net goed om wat rust te creeren in de trein bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan hoop ik, dat het geen hoge snelheids trein is.

Die worden namelijk beveiligd, d.m.v. een GSM net.

Er staan geen seinen meer langs het spoor, omdat door de hoge snelheid deze niet meer goed te zien zijn.

De treinen laten per (soort) gsm verbinding onderling hun positie zien, en een beveiligingssysteem regelt de onderlinge afstand.

 

GSM jammers stoppen meer, dan iemand die luid telefoneert en naast je zit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: mneerhout
Lijkt me stug dat je een trein ontregelt met een 'jammer', hoe vaak ligt Vodafone er wel niet uit, dat zal vast waterdicht beveiligd zijn.
Nog meer spookverhalen?


Ik had geschreven "soort gsm".

Voor uw informatie: >klik< European Train Control System

De problemen, bij het overschrijden van de Nederlands-Belgische grens van "onze" HSL schijnen veroorzaakt te worden door onvoldoende GSM dekking of het wegvallen van het GSM® signaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even klein beetje off-topic:

 

Er is momenteel een veiling op een Belgische site (die faillisementen ed doet) waar ze een groot lot jammers en afluisteraars aanbieden. Nu vraag ik me af of dat wel mag?

* VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli)

* Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*)

* PopcornHour C200

* Synology DS-1010+ & DX510

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Seba
Even klein beetje off-topic:

Er is momenteel een veiling op een Belgische site (die faillisementen ed doet) waar ze een groot lot jammers en afluisteraars aanbieden. Nu vraag ik me af of dat wel mag?


Het zal wel hetzelfde zijn als in Nederland je kunt ze kopen maar mag ze niet gebruiken, hier staat er bij zo'n spyshop dit bij:

Citaat:
Met deze GSM jammers stoort u het GSM telefoonverkeer in een beperkte straal zodat u geen overlast heeft van bellende mensen. Ook kunt u niet afgeluisterd worden.

Houdt u er rekening mee dat gebruik van deze jammers in Nederland niet is toegestaan door de wetgever!


Er zijn wel meer van die vreemde dingen zo lang er bijvoorbeeld bromfietsen zijn zijn er ook opvoersetjes te koop.
Alleen mag je niet op een opgevoerde bromfiets rijden.
Met die jammers zal wel zo'n beetje hetzelfde zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al bijna even absurd als de belgische drugswet inzake softdrugs (enige tijd geleden).

Je mag het niet kopen

Je mag het niet verkopen

Je mag het niet op zak hebben

Maar ....

Je mag het wel gebruiken...

* VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli)

* Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*)

* PopcornHour C200

* Synology DS-1010+ & DX510

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...