Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Ik heb een 5816/23 met veel problemen eindelijk de V1.0 erop gekregen. Hierna had ik een aantal zenders niet meer o.a. Cannal+ Studio enz. Ik begreep uit diverse berichten dat ik mijn kaart opnieuw moest laden. Nu had ik net een Mastera III gekocht en heb dit geprobeerd. oa met Chip-cat 2.0 en ***geen-reclame***. Bij beide heb ik het zelfde resultaat. Ik kan u alleen nog zenders ontvangen die Free on Air zijn. Is er iemand die mij het juiste programma kan adviseren en mij stap voor stap hierdoor heen kan loodsen. Ter info, ik heb van beide programma's als de handleiding. Nu zit ik te twijfelen of ik de juiste bestanden gedownload heb voor mijn funkaart.
Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Ik heb ook V1.0 en een Mastera III. Met ***geen-reclame*** geen enkel probleem. Neem de hutsefruts Fun 5in1 op een funcard. Ik neem tenminste aan dat je wel een funcard hebt en niet de files op een goldcard probeert te proggen. Als eerste NIET VERGETEN HET VINKJE BIJ EEPROM RECHTSONDERIN AAN TE VINKEN !!! Kies tabblad AVR op 2e rij Kies tabblad AVR 90S8515 op 3e rij (als je deze funcard hebt, anders een ander tabblad natuurlijk) Op de 1e rij kun je 3 files laden (Uit het hutsefruts setje) 1. Load : Kies de file flash.hex uit het setje 2. Load : Kies de file int.eep.hexuit het setje 3. Load : Kies de file Hutsefruts-03-07-2002ee_full_ext.hex uit het setje Er zit maar 1 addertje onder het gras bij de Mastera III en ***geen-reclame*** : Als hij vraagt om om te schakelen naar Atmel mode(1) moet je NIET 1 kiezen maar dit is op de mastera III mode 4. (Staat ook in de handleiding van de mastera) Stop de kaart erin. Klik Erase (rechtsboven) om de kaart te wissen. (volgens Duwgati is dit beter en die kan het weten) Doe wat gevraagd wordt en denk eraan dat mode (1) dus (4) is op de mastera. Daarna klik je Write (rechtsboven) en volgt weer de aanwijzingen met mode(1) = (4) op mastera Effe wachten............ klaar. Success. Ik ben benieuwd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen