directeng Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Ik heb sinds een paar jaar de Humax HDCI-2000 draaien op een Technisat multiantenne in combinatie met TV Vlaanderen. Heb een oed jaar geleden een software update van Humax uitgevoerd. Werkt sindsdien perfect en tot mijn tevredenheid. Eind oktober heb ik mijn bijdrage vernieuwd voor TV Vlaanderen Sinds begin deze maand (jan 2010) merk ik dat de TV Vlaanderen zenders niet meer werken (de andere - vrije - zenders) werken wel. Ik dacht eerst dat het een TV Vlaanderen probleem was en dus heractiveerde ik mijn smartcard....zonder resultaat echter. Nu vermoed ik dat het mijn Humax is ? Kan zijn chipset misschien niet 2010 aan ? Heb forum nagepluis en niet echt een oplossing gevonden. Kan iemand me raad geven wat ik kan doen ? Technisat Multitenne DM800 ----
satlover01rob Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 kaart online heractiveren en kijken of het blijft werken. satlover forever
JPVSP Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Op een ander forum heb ik gelezen dat er iemand een probleem had met een Humax en de officiële CD-tvv module. Heeft een ASTON, 2.23 dual CAM gekocht en ter plaatse getest met zijn kaart en Humax en met deze combinatie werkte het wel.
pollebru Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Ik heb geen probleem met mijn Humax 2000 met module TvV=CD en TvV smartcard. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
directeng Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Geplaatst: 8 januari 2010 Heb met TV Vlaandeen gebeld, ze hebben een "reset" gedaan en de kaart heractiveerd....geen resultaat echter...ze gaven aan dat ik een nieuwe ontvanger moest kopen....maar dat vind ik toch een beetje te ver gaan Technisat Multitenne DM800 ----
adupont Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Ben je zeker dat de puls verwerkt is, m.a.w. is de datum juist? Het advies een nieuwe ontvanger te kopen kan je idd. bezwaarlijk een advies noemen. Kan je ev. naar je dealer/een kennis gaan om na te laten kijken of de kaart of cam ok is?
directeng Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Geplaatst: 8 januari 2010 lijkt erop dat mijn humax het zojuist begeven heeft ------ EINDE DISCUSSIE --------- Technisat Multitenne DM800 ----
sattv4iedereen Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Origineel bericht van: directeng lijkt erop dat mijn humax het zojuist begeven heeft ------ EINDE DISCUSSIE --------- Bent U daarvan zeker? Want humax en defect gaande voedingen zijn helaas samengaande zaken.ik heb hier al diverse humaxen voorzien van nieuwe elco's (condensatoren) en zenerdiode's. Als er nog iets opkomt,start hem eens eerst op en dan modulle erin. ik heb hier ook een ontvanger,spanning geven en module erin = ONMOGELIJK spanning geven en daarna module erin perfect. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen