opie Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Hallo, Ik heb een HP Pavilion desk top voor mijn kleinzoon gekocht. Ik wil XP er opnieuw inzetten, want er zit zoveel rommel in de huidige. Maar als ik na het opstarten F10 indruk loopt m.i.z. het recovery proces niet goed. Normaal moet het toch gewoon door gaan met opnieuw installeren? Zie foto's Ik zie hem wel staan op D: HP_ROCEVERY Kan ik dit weer active krijgen? Vast dank gr Opie PS het lukt ook niet om een nieuwe recovery CD/DVD te maken, geeft aan dat er is er een gemaakt is Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Rocketscientist Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Heb je de schijf wel leeg gemaakt/ geformateerd anders blijft die oude rommel je parten spelen? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
opie Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Geplaatst: 8 januari 2010 Hoi, Nee, nog niet wil eerst weten of de recovery kan gaan werken anders ben ik alles kwijt gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Rocketscientist Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Maak eerst maar een backup van wat je wilt bewaren voordat je alles kwijt raakt. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
opie Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Geplaatst: 8 januari 2010 Zekers, heb ik al gedaan! gr opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Je hebt op 2 schijven windows staan C en D Daarom 'stopt' hij omdat je moet aangeven welke windows je wilt aanpassen/herinstalleren. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
opie Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Geplaatst: 10 januari 2010 Hallo, Nee, 1 HDD met partities C en D. Ik heb de boot.ini wat aangepast en kan ik D opstarten. Is win xp, maar niet verder te installeren/opstarten daar hij wil activeren, maar dat gaat niet omdat het netwerk niet actief is, Dit is dus denk ik de recovery maar die werkt dus niet om wat voor reden dan ook. Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen