Ga naar inhoud

Van Vista/XP dualboot naar Windows7/XP dualboot kan dat?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op mijn latop nu de demo versie van Vista in multiboot met XP. Ik wil dit nu gaan veranderen naar een Officiele versie Windows7/xp multiboot. Ik wil de huidige XP (op de d schijf) laten staan. Bij nstallatie heb ik eerst xp geinstalleerd op de d schijf. Daarna Vista op de c schijf. EN toen met een proggie VistabootPro de bootmenu gemaakt omdat ie na installatie van Vista de XP niet meer kende. Kan ik nu makkelijk op c Windows 7 zetten en dan weer met vistabootpro de multiboot herstellen? Of moet ik dat anders doen?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:
Origineel bericht van: sretlow
Ik heb op mijn latop nu de demo versie van Vista in multiboot met XP. Ik wil dit nu gaan veranderen naar een Officiele versie Windows7/xp multiboot. Ik wil de huidige XP (op de d schijf) laten staan. Bij nstallatie heb ik eerst xp geinstalleerd op de d schijf. Daarna Vista op de c schijf. EN toen met een proggie VistabootPro de bootmenu gemaakt omdat ie na installatie van Vista de XP niet meer kende. Kan ik nu makkelijk op c Windows 7 zetten en dan weer met vistabootpro de multiboot herstellen? Of moet ik dat anders doen?

Dat moet prima lukken op deze manier.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen