blitzteam Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 ik wil me aboneren op een duits tv blad: tv movie. is er iemand die hiermee ervaring mee heeft en moet ik me dan rechtstreeks aan tv movie houden of kan het eventueel via tussenpersoon etc,etc Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast wanderer Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 als je in NL woont kun je dit beter los kopen, bij een abbo krijg je verzendkosten en die zijn niet gering...
vGnp Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Ik had ook eens zoiets. Gewoon een afspraak maken met een bladenboer in de buurt, dat er iedere week een exemplaar voor je apart gelegd wordt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
vincent1971 Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Heb zelf eens een mailtje gestuurd naar TV Spielfilm. De abbo prijs voor Nederland was 2 keer zo hoog. Nu haal ik die hier in een kiosk of net over de grens. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Sverige Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Ik ben zelf geaboneerd op TV14. Het blad is inderdaad goedkoper als je het bij b ijvoorbeeld de Bruna haalt... maaaaaar... het is wel makkelijk dat het om de 14 dagen op de mat valt. Ieder jaar overweeg ik weer om het via de bladenboer te doen, of gewoon het abonnementsgeld te betalen... ga je het blad halen moet je wel precies om de 14 dagen, en niet 1 dag te vroeg de deur uit. Dat is voor mij vaak het probleem, dus abonneren is makkelijker. Ik heb telefonisch een abo genomen, via internet kan het bij een aantal bladen wel, maar bij de meesten staat de buitenlandprijs er niet bij vermeld. Het blad verschijnt om de 14 dagen, en ik heb het altijd precies 1 week voordat het blad van start gaat. Het wordt verstuurd vanuit Zwitserland. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen