directeng Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Mijn Humax HDCI-2000 werkt sinds vandaag niet meer. Ik vond het trouwens nooit echt gebruiksvriendelijk. Dus ga ik me nu iets nieuws kopen Ik heb volgende configuratie: - Technisat Multytenne (Astra 1, 2, 3 + HotBird) - Abonnement TV-Vlaanderen - Een goede Philips HD televisie + versterker etc... Opmerking: - Heb een jaar geleden de officiele TV Vlaanderen HD7121 gehad...was een ontgoocheling (bvb teletekst werkte niet, kon hotbird niet zien, etc....)...heb het snel teruggebracht naar de winkel en mijn Humax nog gebruikt Vraag: - Kan je me aub adviseren welke HD ontvanger ik zou kopen. Zou het graag gebruiksvriendelijk en in HD hebben, is belangrijker dan de beste prijs Dank U Technisat Multitenne DM800 ----
directeng Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Geplaatst: 8 januari 2010 Ik heb overigens ook nog een - Fritzbox 7270 met DSL --> Kan je me aub adviseren welke HD ontvanger ik zou kopen. Zou het graag gebruiksvriendelijk en in HD hebben, is belangrijker dan de beste prijs. Ik weet dat we niet meer in 2006 zijn, indien er nieuwe technieken zijn die je mij aanraadt te gebruiken, hoor ik het graag. Dank bij voorbaat om me te adviseren Technisat Multitenne DM800 ----
vincent1971 Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Ten eerste vind ik de onderwerpstitel erg misleidend. Ten tweede wat heb je zelf allemaal uitgezocht? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
wolverine Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 indien je de zoek functie zou gebruikt hebben dan had je waarschijnlijk al redelijk veel draadjes gevonden waarin hetzelfde gevraagd wordt. Het antwoord is altijd hetzelfde eigenlijk. Iedereen heeft een voorkeur voor een andere ontvanger omwille van verscheidene redenen en iedereen kiest ook een andere ontvanger omwille van andere redenen. Ga naar een satelliet dealer en laat je door hem een deskundige uitleg geven over alle HD ontvangers die hij in zijn winkel heeft staan en dan kan je al een iets betere keuze maken denk ik. Ga desnoods naar een paar dealers, als het goede vakmannen zijn zullen ze dit met plezier voor je doen. PS. wees nadien wel zo fair om bij hen een ontvanger aan te schaffen en niet nadat je alle info losgeweekt hebt, gewoon een internetwinkel te raadplegen omwille van de iets goedkopere prijs. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2010 Moderator Geplaatst: 9 januari 2010 Ik was een van de allereersten, die een Humax HDCI-2000 gekocht heb. Indertijd waren er slechts 2 ontvangers op de markt, die andere was nog slechter. Ik heb de afgelopen tijd gezocht naar een vervanger, omdat ik iets nieuws wilde kopen. De slotconclusie was, dat er voor mij op dit moment geen betere ontvanger op de markt is. Ik heb als 2e ontvanger een Wisi OR-280 HD ontvanger (€ 109,--)gekocht, en de Humax als hoofdontvanger in gebruik gehouden. Bij de grote electromarkten is de Humax nog steeds te koop, voor ongeveer € 240,--. Ik zou je aanraden, die te kopen, zo slecht zijn ze niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2010 Moderator Geplaatst: 9 januari 2010 Dit is wat je zelf schreef, in een ander topic. Origineel bericht van: directeng Ik heb sinds een paar jaar de Humax HDCI-2000 draaien op een Technisat multiantenne in combinatie met TV Vlaanderen. Heb een goed jaar geleden een software update van Humax uitgevoerd. Werkt sindsdien perfect en tot mijn tevredenheid. Alternatief is eventueel een Humax I-Cord. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen