Gast basje14 Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 wie kan mij aan de drivers voor deze camera ik kom er niet uit ben al lang aan het zoeken kan ze niet vinden
jopiesat Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Wat gebeurt er als je het IP adres van de camera gewoon opent in een browser? Volgens deze pagina zou je dan e.e.a. moeten kunnen besturen. Lees maar onderaan. Chinese camera fabrikant
winwiz Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Het is een IP camera dus door heb je in principe geen drivers voor nodig. Er zit iets van een webservertje in die je moet benaderen op IP adres. Ik neem aan dat je er een gebruiksaanwijzing bij hebt gekregen en daar staat in ieder geval het IP adres in en de inlognaam met password. Hij ondersteunt: # Network Interface: RJ-45/10-100 Base T 802.11b/g # Network Protocol: TCP/IP, DHCP, SMTP, TP, DDNS, UPNP Dus je zou eens in je router kunnen kijken of hij een IP adres heeft gekregen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast basje14 Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 dat is het probleem er zat een cd in maar die werkt niet en ook geen gebruiksaanwijzing
jopiesat Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 zoals winwiz zegt. Aanprikken aan je netwerk en cameraatje aanzetten. Vervolgens kijken in je router welk IP adres hij als laatste heeft uitgedeeld, dat is het IP adres van de camera. Dan open je het ip adres in de browser http://<ipadres> Dan zie je vanzelf de bedieningsinterface.
Sjattuh Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Probeer anders even 'Advanced IP Scanner' Dit prikt hem er zo uit. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen