The Iron Maiden Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Hallo, ik heb op dit moment een werkende installatie op 19.2 oost. Nu heb ik thuis nog een multiblock voor 4 lnb's liggen, die ik wil gaan installeren als het mooi weer is. Ik wil er een tweede LNB bijplaatsen op 28.5 oost, zodat ik de FTA BBC kanalen kan bekijken. Nu vraag ik me af of de positie van de schotel, die nu op 19.2 gericht staat moet aanpassen. Of is het de bedoeling dat je beide LNB's op het multiblock zo positioneert dat je op beide satellieten beeld hebt? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
satencom Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 je moet hem even op nieuw uitrichten kijk maar naar de bijlage zo moet het lukken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast DreamSat06 Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Misschien heb je hier iets aan. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...t_a#Post1771628 Zie het eerste gedeelte van de uileg. De rest is voor de T55/T90 Succes.
The Iron Maiden Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Geplaatst: 9 januari 2010 Ik heb vorig jaar augustus ook al geprobeerd om de multiblock te installeren, maar zonder succes. Vandaar dat ik me toen voor uitsluitend astra 19.2 heb gekozen, maar ik heb het materiaal nog wel liggen. Wie wil me (in het voorjaar) helpen bij het monteren dan de multiblock, omgeving Gemert, noord brabant. Reacties via PM graag. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen