tayram Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 beste sat4all mensen. ik heb hier een klein probleempje. ik heb hier een dm500 van een vriend van mij met pli iolite image op. ik moet in de cccam config wat veranderen voor hem alleen ik kan niet in de box komen. ik probeer tuxbox commander te downloaden om wachtwoord te resetten maar dat zou ook niet lukken. is er een manier dat ik in de box komen dat ik niet alles weer opnieuw te installeren. wachtwoord weet hij echt niet meer. alvast bedankt. gr.
vGnp Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Als hij het wachtwoord heeft veranderd en niet meer weet, rest alleen nog opnieuw een image plaatsen. Probeer eens user root met pwd dreambox, of een leeg (geen) wachtwoord. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
tayram Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Geplaatst: 9 januari 2010 Origineel bericht van: vGnp Als hij het wachtwoord heeft veranderd en niet meer weet, rest alleen nog opnieuw een image plaatsen. Probeer eens user root met pwd dreambox, of een leeg (geen) wachtwoord. vGnp die heb ik al geprobeerd. dat lukt niet.
tayram Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Geplaatst: 9 januari 2010 tuxbox commander. is er misschien een manier deze manual naar dreambox te downloaden i.p.v. automatisch downloaden
polle58 Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 http://www.satellites.co.uk/forums/dreambox-general/140996-reset-root-password-plugin.html zal wel werken
tayram Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Geplaatst: 9 januari 2010 Origineel bericht van: polle58 http://www.satellites.co.uk/forums/dreambox-general/140996-reset-root-password-plugin.html zal wel werken hartelijk bedankt. ik ga deze vanavond proberen. ik heb even geen tijd voor.
tayram Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Geplaatst: 9 januari 2010 ik kon eindelijk software updaten en tuxbox commander kunnen installeren. ik gebruik DCC. ik weet niet wat ik gedaan heb maar geeft DCC telnet connected - FTP disconnected door. als ik via tuxbox commander naar /var/etc/passwd ga staat daar alleen maar telnet passwd. volgens mij heb ik de rest per ongeluk verwijderd. enig idee wat ik nu kan doen dat ik gewoon in FTP kan.
dawn1 Geplaatst: 20 februari 2013 Geplaatst: 20 februari 2013 Ik was al 3 dagen aan het knoeien in gemini project met een dm500s(geen cloon) ;Ik was het beu en heb PLi op dm500 gezet met een desktop pc +nullmodem kabel want via laptop werkte het niet.De ene pc is de andere niet. De reden waarom ik zat te knoeien was useraddon.xml error in gemini waardoor ik niet op internet via box kon. In pli werkt dit allemaal heel goed ccam downloaden+cfg addon enz.
Tonskidutch Geplaatst: 20 februari 2013 Geplaatst: 20 februari 2013 ja als je een nieuwe image erop zet heb je ook helemaal geen problemen met het root paswoord want tijdens het flashen komt het paswoord weer als standaard / default voor de root. ciao Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen