AK77 Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Zo een kompas met standaard de belangrijkste sats erop, iemand ervaringen mee? Aan te raden of niet?
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 lijkt me altijd wel handig om een kompas te hebben maar of het handig is (en nauwkeurig genoeg) om schotels uit te richten...? heb er zelf in ieder geval geen liggen en toch menig schoteltje uitgericht. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
jopiesat Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Ik vind de site dishpointer handiger dan een kompas, kun je je beter orienteren door een richtpunt te vinden in je omgeving.
martis Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 De uitgebreide tomtom zit dat ook wel in , en vooral handig als je een rotor hebt voor de breede en lengtegraad Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
dutchandrew Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Dishpointer is inderdaad handig. Zelf richt ik de lnb uit mbv de signaal sterktemeter in het menu van de sat. ontvanger. Deze stem ik dan af op een zwakkere transponder.
Seba Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Heeft iemand die dishpointer applicatie voor de iPhone al gebruikt? En zoja, wat zijn de ervaringen hiermee? * VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli) * Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*) * PopcornHour C200 * Synology DS-1010+ & DX510
Gast DreamSat06 Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Seba, Ja, Prima. De functies zijn gelijk aan www versie :-)
Seba Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Ah, want ik had zo een leuk filmpje gezien op hun site dat je dmv. de foto-functie maar moet 'richten naar waar je wil en je op het scherm alle mogelijke sats kan zien. * VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli) * Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*) * PopcornHour C200 * Synology DS-1010+ & DX510
Gast DreamSat06 Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Origineel bericht van: Seba Ah, want ik had zo een leuk filmpje gezien op hun site dat je dmv. de foto-functie maar moet 'richten naar waar je wil en je op het scherm alle mogelijke sats kan zien. Klopt, dat is het programmatje "DishPointer-AR" en doet inderdaad wat je op dat filmpje ziet. Omtrent de neuwkeurigheid kan ik je nog niets vetellen. Het is me nog te koud ;-) Groet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen