Gast zeuves Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Ik heb sinds kort op mijn lcd tv samsung le32s71b een raare soort verticale schaduw lijn door het beeld lopen aan de linker kant .Heb de tv open gemaakt (garantie toch al verlopen )de elco's zijn allemaal prima. enig idee iemand wat dit kan zijn ? heb wat fotos bijgeplaatst
vGnp Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Origineel bericht van: zeuves enig idee iemand wat dit kan zijn? Is het misschien dit? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast zeuves Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Daar lijkt het wel wat op ,er word gepraat over flatcables bij die post die kan ik bij mij geen vinden.... maar toch bedankt voor de verwijzijng het lijkt er wat op alleen zie je het bij mij tv heel goed met een grijze achtergrond.
percies Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Ook bij dit toestel : lcd panel defect.elkele reis naar de kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen