Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 even een vraagje ik heb mijn philips 6073 gepatcht maar nu is mijn vraag in het menu bij decodeversie geeft hij helemaal niet aan dat de patch erin zit hij geeft 0 aan terwijl het patchen volgens het boekje van mark zegeurs is gebeurd kan iemand mij daar een antwoord op geven de patch die ik ervoor gebruikt heb is DSX6072V9_6NL.bin
rene Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 kijk maar eens in het menu bij technische gegevens (menu 7 volgens mij)daar zou het antwoord moeten staan.
rene Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 ik bedoel dat er normaal gesproken een software versie aangegeven wordt
Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 nee er staat niks over een patch wat ik bij mijn stong wel heb die heb ik ook gepatcht en de menus van een philips en een strong zijn het zelfde het enige wat er staat is philips nog wat en dat houd denk ik in dat de filmware van philiups is maar er is bij de philips niks te lezen over een patch bij de strong staat nog v9 maar bij philips staat niks wie kan mij die vraag beandwoorden tewijl er tijdens het afsluiten de melding stond dat alle bloks ok waren wie helpt mij even
Henri Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 zet je ontvanger op bvn. trek de smart kaart er uit. als je nu nog beeld hebt is ie gepatchst. als die niet gepatchst is staat er nu: "stop de smartkaart in de decoder." Henri DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen