Gast chippie Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 de laatste dagen wordt soms de linkerhelft van mijn lcd tv donker. hierop schakelt de tv dan uit. kan het zijn dat de backlight defect is of zou het een losse connector zijn.
iemand Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Lijkt de backlight, met slechte solderingen. Kzou zeggen haal eens los en soldeer de boel om de trafootjes goed door, inclusief de condensatoren. gr. Erik
Gast chippie Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 hoi erik, Bedankt voor je reactie. ik heb de solderingen opnieuw gesoldeerd, heeft geen soelaas geboden. De transformatoren output ligt bij alle 12 stuks rond de 1.200 K.Ohm. verder heb ik nu ff geen idee meer. groet Sander.
percies Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 controleer de hoofd voeding op losse contacten. Vaak losse smd weerstanden ,met name die van het grotere fotmaat
Steve Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 soldeer het inverterboard opnieuw goed door. helpt dit niet ? doe dan via het service menu een reset lamp error.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen