Greatone Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Ik lees her en der dat sommigen Digitenne op de DM8000 werkende hebben, hoe krijg ik dit voorelkaar? Ik heb dan toch een soort van antenne nodig hiervoor?? Ik heb er momenteel een kabeltuner bij in zitten waamee ik Ziggo ontvang, kan ik met dezelfde kabeltuner ook Digitenne erbij krijgen? * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast Merkedesch Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Digitenne is Dvb-T Dus geen Cai je hebt dus een Dvb-t Tuner nodig. Gr.Merkedesch
Harley Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Heb ik nog wel voor je liggen eventueel, gebruik hem toch niet meer. VU+ Duo2 - PrismCube
Neptunus Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 DVB-t tuner erin prikken, effe scannen en klaar! Erg makkelijk als back-up en ook plezierig dat Digitenne EPG op het radioboeket heeft, ik neem vaak radioprogramma's op die omzet naar mijn IPOD. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
vGnp Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Origineel bericht van: Neptunus Erg makkelijk als back-up en ook plezierig dat Digitenne EPG op het radioboeket heeft, ik neem vaak radioprogramma's op die omzet naar mijn IPOD. Zijn er nog meer voordelen van het bijplaatsen van een DVB-T tuner? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
gattaccio Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 werkt deze methode ook met telenet tv of indybox tv in belgië, want heb overlaatst een dvb-c tuner in mijn DM8000 gestoken maar helaas geen beeld ook al scant hij wel alle posten.
vGnp Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Levert de DVB-T tuner van Dream ook 5 Volt voor een buitenantenne, of moet je er een power-injector bij kopen? Ik heb het in de manual opgezocht, maar zie daar niets over staan. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Mojo Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Is in het menu uit of aan te zetten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
vGnp Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Origineel bericht van: Mojo Is in het menu uit of aan te zetten. Dank u. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Harley Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Origineel bericht van: Harley Heb ik nog wel voor je liggen eventueel, gebruik hem toch niet meer. Nu niet meer ggg VU+ Duo2 - PrismCube
Greatone Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Geplaatst: 10 januari 2010 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: Harley Heb ik nog wel voor je liggen eventueel, gebruik hem toch niet meer. Nu niet meer ggg Arghhhh * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Seba Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Origineel bericht van: gattaccio werkt deze methode ook met telenet tv of indybox tv in belgië, want heb overlaatst een dvb-c tuner in mijn DM8000 gestoken maar helaas geen beeld ook al scant hij wel alle posten. Ik vrees dat je in Belgie enkel DVB-T zomaar zal kunnen ontvangen. En dit zijn hier dus enkel de openbare zenders.http://www.vrt.be/extra/DSWW3.pdf * VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli) * Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*) * PopcornHour C200 * Synology DS-1010+ & DX510
Alex1970 Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Origineel bericht van: Greatone Ik lees her en der dat sommigen Digitenne op de DM8000 werkende hebben, hoe krijg ik dit voorelkaar? Zoals al gezegd: Een DVB-T tuner erbij kopen. Origineel bericht van: Greatone Ik heb dan toch een soort van antenne nodig hiervoor?? Ja, afhankelijk van waar je woont een binnenantenne maar wil je zeker zijn van een goede ontvangst, bijv. ook van buitenlandse zenders (ook afhankelijk van je positie): Een buitenantenne. Dan heb je actieve binnen- en buitenantennes, hiervoor moet je de voedingsspanning aanzetten. Maar je kan heel goed de tradionele dakantenne's weer gebruiken, dan moet de voedingsspanning weer uit staan. Origineel bericht van: Greatone Ik heb er momenteel een kabeltuner bij in zitten waamee ik Ziggo ontvang, kan ik met dezelfde kabeltuner ook Digitenne erbij krijgen? Nee, de naam zegt het al: kabeltuner, dus DVB-C, dus alleen voor de kabel. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Greatone Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Geplaatst: 11 januari 2010 Thnx @ll voor jullie antwoorden! En dom, had zelf ook wel kunnen bedenken dat Digitenne DVB-T is * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Neptunus Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Neptunus Erg makkelijk als back-up en ook plezierig dat Digitenne EPG op het radioboeket heeft, ik neem vaak radioprogramma's op die omzet naar mijn IPOD. Zijn er nog meer voordelen van het bijplaatsen van een DVB-T tuner? vGnp Als er uitval is door hevige regen werkt de Digitenne tuner nog wel, verder is het voor mij alleen uitbreiding van de opname capaciteit en ik had toch nog een kaartje liggen, vandaar. Maar geen spijt van want de tuner is stabieler dan de conax module in de TV. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen