Markve Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Hallo, Ik heb sinds een week een DM800. Als ik het menu opende dan stond daar altijd "plugins en ..." in. Dat is nu weg. Hoe krijg ik dit terug? Mark
Markve Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Geplaatst: 10 januari 2010 Laat maar ik heb een factory reset gedaan en het is weer in orde. Mark
Littlesat Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Als je het gevolgd had dan had je kunnen zien dat er afgelopen week een fix voor was gecommit... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Markve Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Geplaatst: 10 januari 2010 Kan jij me dan eens laten zien waar dat staat, want ik heb gezocht tot begin december, maar ik zie dat niet staan. En ik wil het toch graag lezen voor als ik er weer problemen mee krijg. In ieder geval bedankt voor je feedback. Mark
hemertje Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 http://openpli.pli-images.org/#Followingthedevelopment DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen