Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik het goed begrijp komen er na pli jade

alleen nog maar openpli images uit?

heb op de website van pli gekeken maar kan er geen openpli vinden?

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: freak
als ik het goed begrijp komen er na pli jade
alleen nog maar openpli images uit?

heb op de website van pli gekeken maar kan er geen openpli vinden?

nee hoor er komen nog opvolgers van Jade uit

OpenPli is de dagelijkse ontwikkelstand, dus geen officiele geteste release

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Ik draai de release van morgen al... en dat 's avonds met het vrouwtje erbij. Zonder blikken of blozen smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Ik draai de release van morgen al... en dat 's avonds met het vrouwtje erbij. Zonder blikken of blozen smile

moet gezegd
goed bezig milo

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:

Precies.

Ik draai 'm nu ook al een tijdje. Met kids en vrouw op de bank en teleurgesteld als het eens niet zou werken. Ik kijk dus wel link uit, tot op heden fluitend, no problem!

In één woord: HULDE

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Geplaatst:

Voor het updaten kun je altijd een backup maken van de huidige toestand van je box met een software backup plugin. Die maakt dan netjes een nfi aan zodat je je box in de goede toestand snel terug kan zetten via het webinterface/stopmodus.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Dat is wel meer geluk dan wijsheid he wink
Als Dream Multimedia vandaag wat breekt en jij op basis daarvan een image bouwt, heb je die brakke code wel in je image zitten.
Maar ik draai de open Pli nu ook en inderdaad, deze werkt vooralsnog uitstekend.

Ron
Geplaatst:
Origineel bericht van: _Ron

Dat is wel meer geluk dan wijsheid he wink
Als Dream Multimedia vandaag wat breekt en jij op basis daarvan een image bouwt, heb je die brakke code wel in je image zitten.

Niet helemaal, we kijken heel secuur wat we wel en niet in onze image mergen, we halen niet zomaar alles binnen.
Heel soms glipt er wat tussendoor, wat we dan de volgende dag weer reverten.

Maar los van dat, we committen zelf ook wel eens iets wat niet vanaf het begin 100% werkt, zelfde verhaal.
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Geplaatst:

Als er al iets mis gaat in de daily's, zijn het vaak kleine details of weinig gebruikte features.

Zo toont de box nu een afgeknipt "Opneme" op de OLED, niet iets waar de kinderen je voor zullen lynchen. Of je kunt een dagje geen plugins downloaden. Het zal niet gauw gebeuren dat bijvoorbeeld timers niet meer werken, of dat je TV beeld op z'n kop staat, daar wordt wel voor gewaakt.

Geplaatst:
Als er al iets mis gaat in de daily's, zijn het vaak kleine details of weinig gebruikte features.

Ik ubdate bijna dagelijks(als er iets verandert is).
Onoverkomelijke problemen heb ik nog niet meegemaakt.

Maar wat ik een beetje mis, (of nog niet gevonden heb) is een korte uitleg wat er in zo'n ubdate is gewijzigd cq verbeterd.
Je kunt dan zelf ook nog even uitproberen wat er nieuw is.

Ik ben erg blij met de verbeteringen in het PVR gebeuren.

Prima werk al deze ontwikkelingen.

Henniek........

DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen