freak Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 als ik het goed begrijp komen er na pli jade alleen nog maar openpli images uit? heb op de website van pli gekeken maar kan er geen openpli vinden?
ferrarisat Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 nightly open pli builds links in beeld onder forum douwnloads DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
cbr06 Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Links in het menu, helemaal onderaan. Hier is de link: http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php
hemertje Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Origineel bericht van: freak als ik het goed begrijp komen er na pli jade alleen nog maar openpli images uit? heb op de website van pli gekeken maar kan er geen openpli vinden? nee hoor er komen nog opvolgers van Jade uit OpenPli is de dagelijkse ontwikkelstand, dus geen officiele geteste release DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Pino Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 En toch vind ik ze voor huis tuin keuken gebruik rete stabiel Triax 78 Multiblock
Gast MiLo Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Ik draai de release van morgen al... en dat 's avonds met het vrouwtje erbij. Zonder blikken of blozen
ferrarisat Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Origineel bericht van: MiLo Ik draai de release van morgen al... en dat 's avonds met het vrouwtje erbij. Zonder blikken of blozen moet gezegd goed bezig milo DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Patman Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 Precies. Ik draai 'm nu ook al een tijdje. Met kids en vrouw op de bank en teleurgesteld als het eens niet zou werken. Ik kijk dus wel link uit, tot op heden fluitend, no problem! In één woord: HULDE DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Littlesat Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Voor het updaten kun je altijd een backup maken van de huidige toestand van je box met een software backup plugin. Die maakt dan netjes een nfi aan zodat je je box in de goede toestand snel terug kan zetten via het webinterface/stopmodus. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Ron Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Origineel bericht van: MiLo Ik draai de release van morgen al... en dat 's avonds met het vrouwtje erbij. Zonder blikken of blozen Dat is wel meer geluk dan wijsheid he Als Dream Multimedia vandaag wat breekt en jij op basis daarvan een image bouwt, heb je die brakke code wel in je image zitten. Maar ik draai de open Pli nu ook en inderdaad, deze werkt vooralsnog uitstekend. Ron
Gast pieterg Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Origineel bericht van: _Ron Origineel bericht van: MiLo Ik draai de release van morgen al... en dat 's avonds met het vrouwtje erbij. Zonder blikken of blozen Dat is wel meer geluk dan wijsheid he Als Dream Multimedia vandaag wat breekt en jij op basis daarvan een image bouwt, heb je die brakke code wel in je image zitten. Niet helemaal, we kijken heel secuur wat we wel en niet in onze image mergen, we halen niet zomaar alles binnen. Heel soms glipt er wat tussendoor, wat we dan de volgende dag weer reverten. Maar los van dat, we committen zelf ook wel eens iets wat niet vanaf het begin 100% werkt, zelfde verhaal. Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Gast MiLo Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Als er al iets mis gaat in de daily's, zijn het vaak kleine details of weinig gebruikte features. Zo toont de box nu een afgeknipt "Opneme" op de OLED, niet iets waar de kinderen je voor zullen lynchen. Of je kunt een dagje geen plugins downloaden. Het zal niet gauw gebeuren dat bijvoorbeeld timers niet meer werken, of dat je TV beeld op z'n kop staat, daar wordt wel voor gewaakt.
henniek Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 Origineel bericht van: MiLo Als er al iets mis gaat in de daily's, zijn het vaak kleine details of weinig gebruikte features. Ik ubdate bijna dagelijks(als er iets verandert is). Onoverkomelijke problemen heb ik nog niet meegemaakt. Maar wat ik een beetje mis, (of nog niet gevonden heb) is een korte uitleg wat er in zo'n ubdate is gewijzigd cq verbeterd. Je kunt dan zelf ook nog even uitproberen wat er nieuw is. Ik ben erg blij met de verbeteringen in het PVR gebeuren. Prima werk al deze ontwikkelingen. Henniek........ DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120
peter-nmgn Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 enigste nadeel van het updaten is dat de 2e dreambox de NFS gedeelde schijf niet meer ziet... Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Patman Geplaatst: 11 januari 2010 Geplaatst: 11 januari 2010 @Henniek: je kan je aanmelden zodat je dagdagelijks in een mail de changes toegelicht in je mailbus krijgt. Openpli-git-commits mailing list Openpli-git-commits@lists.sourceforge.net https://lists.sourceforge.net/lists/listinfo/openpli-git-commits DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen