Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier hetzelfde probleem op DM800. Verschillende skins maar iedere keer veroorzaakt het oproepen van een plugin (o.a. autotimer, epgimport) een herstart van enigma2

2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

hier net zo, lijkt skin onafhankelijk, ik heb daarnet die xmltvimporter git14 eens erop gekopieerd (installeren dan wil ie gelijk de laatste downloaden) nadat ik de laatste gedeinstalleerd had maar die knalt 'm er ook uit. dus toch iets skin-achtigs?

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:

Hier werkt de Fritzbox Plugin niet helemaal lekker, na het opvragen van de telefoon gesprekken of de voicemail te hebben uitgeschakeld na exit een crash.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Geplaatst:

als ik zo op git kijk dan is Pieter er momenteel druk mee bezig (geweest), gaat helemaal goedkomen dus :D

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dolf
Lexzie gebruik je een multi boot systeem?

Open PLI gebruikt de aller nieuwste drivers, veel nieuwer dan Oozoon die in je flash staat, dat is vragen om problemen.

Zie dit in je log:
Code:
 version=0270201001101227comment=OpenDreamboxtarget=9creator=OoZooN <tux@oozoon.de>url=http://www.OoZooN.tv/catalog=http://www.oozoon-dreamboxupdate.de/opendreambox/1.5/dm800/20091107/feed/boxtype=dm800		]]>		</imageversion>		<imageissue>		<![CDATA[*****************************************                                      **           OoZooN-CVS-Image           **                                      **            Enigma2  2.7              **                                      **               20100110               **                                      **       OpenDreambox 1.5.0 %h       **                                      **         http://www.OoZooN.tv         **                                      *****************************************

Ik gebruik inderdaad Barry Allen maar heb eerst de Dreambox geflashed met PLi en daarna pas Barry Allen geïnstalleerd, dus in de flash staat (Open)PLi.
Hoe kan dat van OoZooN er dan op komen?

Ik wil wel graag multiboot kunnen blijven gebruiken om af en toe de concurrent te proberen, Meoboot is dan beter?

Origineel bericht van: pieterg
Toevallig de quickbutton plugin geinstalleerd?
Die zit te rommelen in systeem files, en zorg nogal eens voor dergelijke problemen.
Ja, ik mis die extra functies van de kleurtoetsen (o.a. veranderen van aspect ratio bij 4:3 uitzendingen) maar bedoel je niet de MovieSelection QuickButton?
Origineel bericht van: MiLo
Quickbutton doet dat, niet gebruiken voor de movielist.

Quickbutton "patcht" runtime allerlei componenten, da's op zich prima, maar hij controleert niet of het wel klopt, en daardoor gaat hij de mist in.
Naar mijn weten was ik de normale functies van de gekleurde toetsen ineens kwijt na een update, dus dacht ik dat PLi bedacht had dat je dit zelf kon instellen via die plugin.
Ik heb de plugin verwijderd, Dreambox opnieuw opgestart en nu zijn de "normale" knoppen weer terug en (dus) ook geen crash meer.

Nu nog de ondertiteling....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Vraagje betreft OpenPLi.

Ik zie in softwarebeheer de optie "Install Local Extension"

Maar welk type bestand extensie wordt daarvoor gebruikt?

Zijn dat *.sh files?

Of welk type bestanden worden gesupport in Local extensions? het is om software manueel toe te voegen toch?

Geplaatst:

De boel (8000)crasht als ik met de mediaplayer aan de gang ga zie crashlog. Ik heb dit een paar keer getest, telkens zelfde resultaat.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Geplaatst:

Vandaag ook maar eens Pli-open erop gezet en alles werkt wel netjes moet ik zeggen.

Ik kom echter nog al eens Engelse teksten tegen in de menus, ook Suomipoeka wil niet in het Nederlands hoewel deze taal er wel in zit.

Iemand die weet hoe dit komt bij Suomipoeka, het gaat dan om de button knoppen.

Zie bijlage.

post-122-1318260669,7173_thumb.jpg

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

ik dacht dat de functionaliteit van suomipoeka nu standaard in de image verwerkt zat, en suomipoeka dus overbodig geworden was

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen